Avatar billede fynbo Nybegynder
11. januar 2005 - 13:31 Der er 5 kommentarer og
2 løsninger

design | flottere-gulve.dk

Hej,

Konstruktiv kritik ønskes :)

http://www.infinito.dk/flottere-gulve.jpg

Det er til et nystartet firma, som sliber gulve, behandler gulve og lægger gulve :)
Avatar billede b_ball Nybegynder
11. januar 2005 - 13:37 #1
Syntes det er lidt sjovt at du sige nystartet når der så står fra starten for over 80 år siden ;-)

Ellers er det en flot side! Kunne godt tænke mig at se den i min browser og hvordan den opføre sig i forskællige opløsninger.

Måske kontakt info er lidt stort
Avatar billede fynbo Nybegynder
11. januar 2005 - 13:39 #2
Teksten er bare fundet på en anden hjemmeside, indtil de selv får formuleret noget tekst :-)

Okay, det med kontakt-info er noteret. Er siden en smule kedelig, eller fanger den folks opmærksomhed?
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
11. januar 2005 - 13:39 #3
Designet skal jeg ikke sige noget, det er sikkert godt nok.

Det er indholdsmæssigt blot et klassisk eksempel på at firmaet vil præsentere
sig selv ud fra egne forudsætninger, i stedet for at se på det fra den potentielle
kunde, der kommer forbi. Navlebeskuende, vil nogen sige.

Der kunne fx. i stedet for på forsiden stå hvad de kan, hvor de arbejder i Danmark,
at man kan få uforbindende tilbud, medlemsskab af brancheorganisationer,
eksempler på arbejder og priser. Og ja: på forsiden, med mulighed for uddybning
på efterfølgende sider.

Man skal tage udgangspunkt i den besøgendes ønsker og forventninger.
Avatar billede fynbo Nybegynder
11. januar 2005 - 13:43 #4
Dvs, en kort gennemgang af hvor i Danmark de arbejder samt priser. Ikke nogen tekst, som byder folk velkommen?
Avatar billede fynbo Nybegynder
11. januar 2005 - 13:43 #5
Er det nok bare at skrive "Med priser fra kr. 75,00 pr. kvm" ?
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
11. januar 2005 - 14:03 #6
Det kræver en del overvejelser hvad der skal stå. Principielt bør man ikke gætte,
men spørge en del af forventede brugere, fx. ved at give dem nogle valgmuligheder.

Det var sådan set bare en kommentar om at fokus skal vendes fra at virksomheden
"kigger ud" til at kunderne "kigger ind".  ;)

Men jeg har også noteret mig at det er en lidt tilfældig tekst, der står der nu.
Avatar billede got-it Nybegynder
11. januar 2005 - 23:12 #7
Sitet måtte godt være smallere.