Avatar billede perlys Praktikant
10. januar 2005 - 14:16 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Rediger Word dokumenter online

Jeg leder efter et stykke software som kan fil-dele diverse word-dokumenter via internettet, dvs. at brugere skal kunne logge ind og kunne åbne, redigere og gemme på serveren.

Nogen der har kendskab til dette? - må meget gerne være freeware.
Avatar billede kalp Novice
10. januar 2005 - 14:34 #1
Hvis det ikke behøver at være word kan du måske godt bruge noget webeditor istedet... det kan man jo også skrive i:) men kan da godt se det ikke er så hensigtsmæssigt hvis det skal bruges til noget stort.. men de det fleste som har intranet hvor de deler word dokumenter downloader først, redigere  og uploader herefter dokummentet igen... tænker på bla. blackboard.
Avatar billede perlys Praktikant
10. januar 2005 - 15:00 #2
Det skal være som beskrevet - altså at kunne redigere online, og stadig word filer.
Avatar billede jkrons Professor
11. januar 2005 - 13:19 #3
Jeg kender ikke til et produkt, der giver flere brugere mulighed for at redigere et Word dokument online.
Avatar billede kalp Novice
05. februar 2005 - 16:54 #4
perlys det ser ikke så godt ud:)
Avatar billede perlys Praktikant
15. marts 2005 - 18:03 #5
Lukker