Avatar billede erikpe Nybegynder
08. januar 2005 - 08:36 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Medal of honor - pacific assault?

Hejsa... Når jeg forsøger at starte spillet kommer der et vindue frem hvor der står at mit grafikkort ikke virker 100% med spillet?, og klikker jeg så ok, sker der ingenting. Kan det virkelig passe at jeg skal have et bedre grafikkort for at spille det????

Jeg har GeForce Ti 3 og benytter directx 9 ,,, den står også noget med at jeg skal bruge directx 8.1 men 9'eren burde vel virke?
Avatar billede freehelp Praktikant
08. januar 2005 - 09:55 #1
Denne kategori er KUN til spørgsmål om eksperten generelt, og ikke til spil problemer m.m :)

Luk spørgsmålet her, og flyt det til denne

http://www.eksperten.dk/spm/Diverse/
Avatar billede freehelp Praktikant
08. januar 2005 - 10:04 #2
http://eksperten.dk/list.phtml?spm_creator=erikpe&status_1=on&status_2=on&status_3=on&status_4=on

samtidigt bør du rydde op i dine gamle spørgsmål - så folk gider hjælpe dig
Avatar billede erikpe Nybegynder
08. januar 2005 - 10:26 #3
Eller blot benytte en anden side end eksperten.dk !
Finder siden lidt for rodet......
Avatar billede freehelp Praktikant
08. januar 2005 - 11:03 #4
Tja, men hvorfor ikke bare følge reglerne som vi andre, og så modtage god support når du har brug for det
Avatar billede freehelp Praktikant
08. januar 2005 - 11:04 #5
http://expfaq.1go.dk/?id=3#behandling_af_svar

Det er slet slet ikke så svært!
Avatar billede erikpe Nybegynder
08. januar 2005 - 11:09 #6
følge reglerne som vi andre?  Er der regler for at man skal huske at slette sine gamle spørsmål?

Det er slet slet ikke så svært!

En FAQ side der er så lang som ekspertens kan jo tyde på at mange andre har haft det svært?...
Avatar billede freehelp Praktikant
08. januar 2005 - 11:34 #7
Tja- derfor linker jeg direkte til hvordan du lukker dine gamle spørgsmål!

Grunden til man bør lukke dem, er jo netop folk har forsøgt at hjælpe DIG med DINE problemer. så er det vel kun fair at de får deres "betaling" eller feedback fra dig.

Du vil opleve du ikke får mere hjælp herinde, hvis folk ser du ikke er seriøs og få styr på dine gamle spørgsmål :)

Bl.a hjalp jeg dig selv her
http://eksperten.dk/spm/535340

da du havde brug for hjælp til din eksamen!

Never mind du - brug du E som du ønsker
Avatar billede erikpe Nybegynder
08. januar 2005 - 12:35 #8
ok, vi lukker og slukker
Avatar billede freehelp Praktikant
08. januar 2005 - 12:35 #9
Tag lige de sidste samtidig
Avatar billede erikpe Nybegynder
08. januar 2005 - 12:41 #10
Hvad nu freehelp?
Avatar billede freehelp Praktikant
08. januar 2005 - 12:46 #11
Super du gad kigge på dem :)