Avatar billede rossoneris Nybegynder
07. januar 2005 - 20:15 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Dell Axim X30 GPS

Jeg har en Dell Axim X30, hvor der jo er indbygget bluetooth. Jeg er på "jagt" efter en GPS - og altså ikke en helt pakke med software, holder osv.

Der findes et hav af de GPS`er og Dell sælger ikke nogen seperat uden en "pakkeløsning". Nogen der kan henvise til nogen der passer til sådan en dell .. og altså ikke koster flere tusinde kroner
Avatar billede no_stress Nybegynder
07. januar 2005 - 21:02 #1
Avatar billede no_stress Nybegynder
07. januar 2005 - 21:10 #2
Avatar billede sth Novice
09. januar 2005 - 12:27 #3
har selv en Dell Axim X30 og har købt en NAVMAN GPS 4410

Følg dette link: http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=75869

jeg er selv´rigtig glad for den, der er kort til hele Eropa

The NAVMAN GPS 4410 Bluetooth Satellite Receiver with SmartST Version 2 GPS Mapping Software for 16 Western European countries, allows you to effortlessly plan and track your journey from one city or town to another, or simply guide you turn-by-turn from one location in a city to another. You also benefit from enhanced street level detail, full voice-guided instruction, automatic Back-on-track re-routing and Avoid Areas function. In addition to knowing how to get to your destination, you will also know where you are with an accuracy of 5 meters 95% of the time. The powerful combination of NAVMANs GPS receiver, SmartST Version 2 professional mapping software and your Bluetooth enabled Pocket PC (Pocket PC handheld not included) means you can now navigate whilst in the car or even out walking.
Avatar billede rossoneris Nybegynder
09. januar 2005 - 12:32 #4
Lige for at starte fra en ende:

De produkter novendo har er rigtig gode - især den holder til bilen som har indbygget GPS. Jeg står dog lidt i det problem, at jeg nok også gerne vil have muligheden for at bruge den hvis den ikke lige er i bilen - og så vidt jeg kan se er det ikke muligt at tage gps delen ud af holderen til bilen.

Sth: Ja... desværre ligger den i et meget højt pris niveau. Det er yderst sjældent jeg kommer til at bruge kort delen i PDA`en, så omkring 1000-1500,-kr er maximum hvad jeg vil give..

Men ved ikke om der findes en løsning, hvor man i har en holder med gps til bilen hvor man derudover også har mulighed for at bruge gps`en uden for bilen ?
Avatar billede sth Novice
09. januar 2005 - 13:06 #5
Fordelen ved Navman'en er bla. at du kan tage GPS-senderen med dig den fylder ca. som 20 prince, du kan have den i lommen og stadigvæk have en kanon dækning.
men ok den koster ca. 2300. hvis du ikke har brug for kort tro jeg nemt at du kan finde en  bluetooth gps uden kort, Held og lykke
Avatar billede phuc69 Juniormester
13. januar 2005 - 08:26 #6
Her er nok hvad du leder efter http://hard-ware.dk
Avatar billede rossoneris Nybegynder
14. februar 2005 - 10:07 #7
No stres lig et svar :)
Avatar billede no_stress Nybegynder
14. februar 2005 - 19:17 #8
var der noget du kunne bruge?