Avatar billede r9 Nybegynder
07. januar 2005 - 00:54 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Wmware om flere Hard Diskr

Jeg har en virtual machine(workstation, win 2003 server) med 2 hard diske (virtual diske).

Men når den virtuelle maskine er started, så kan jeg kun se disk1!

Altså jeg kan kun se c-drevet.

Hvad gør jeg så jeg også kan se disk2?
Avatar billede dr.m Nybegynder
07. januar 2005 - 01:03 #1
If you added the second virtual hard disk after installing win2k3 then maybe you need to create the partition in "Disk management" first like you would with a regular server.
Avatar billede r9 Nybegynder
07. januar 2005 - 10:51 #2
tak