Avatar billede zahr Nybegynder
06. januar 2005 - 18:08 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Hjemmeside, hvordan?

Findes der ik et program, hvor man nemt ka lave en hjemmeside. Det skal helst være gratis. Og man ska kunne lave et navn på siden som man selv vil have.......ikke et hvor det skal hedde et eller andet bestemt til sidst..... jeg gider heller ik sidde og lave det med html koder og sådan..........

plz help på forhånd tak Zahr
Avatar billede plazm Nybegynder
06. januar 2005 - 18:21 #1
Det første kan findes på http://www.thefreecountry.com/webmaster/htmleditors.shtml#wysiwyg !
Og det med navnet.. jeg har på fornemmelsen at du mener et domæne så du ikk får en side der hedder eks. www.zahr.1go.dk og du vil have eks. www.zahr.dk ? Dette koster dog XX kr om måneden, men du kan hoste den på et freehost site og så bare købe domænet.
Avatar billede triple-x Nybegynder
06. januar 2005 - 18:23 #2
de ting du kommer nærmest på er nok programmer som
Frontpage
Golive
Dreamweaver

alle disse programmer koster penge. og kræver at man bruger noget tid på at sætte sig ind i dem.

Du skal ikke forvente at du åbner et af disse programmer skriver en tekst og trykkr på en knap. der er mange ting der skal tages højde for.
Så hvis du gerne vil lege med hjemmesider så synes jeg du skal starte fra bunden på www.html.dk

kender desværre ikke nogen gratis programmer der kan det du efterspørger
Avatar billede the_ghost Nybegynder
06. januar 2005 - 18:34 #3
Ang. det med domænet så kig her: http://www.tk/ men det kræver dog at du får hostet dit site et eller andet sted
Avatar billede amews_aj Nybegynder
06. januar 2005 - 18:38 #4
www.tsw.dk kan også lidt mht. ikke at bruge html, men du er nok i sidste ende nødt til at lære lidt html og kode alligevel desværre.

www.tsw.dk (TSW webcoder) er også gratis.. Fuld version, ikke noget med nogen reklame i bunden eller noget, men helt gratis for private brugere.
Avatar billede zahr Nybegynder
06. januar 2005 - 19:58 #5
PLAZM : Nævn et godt freehost site hvor jeg så bare ka sætte mit navn til f.eks. www.zahr.dk hvis jeg køber domænet
Avatar billede amews_aj Nybegynder
17. april 2005 - 17:55 #6
Lukketid?
Avatar billede amews_aj Nybegynder
26. marts 2006 - 13:44 #7
lukketid?
Avatar billede gerard86 Nybegynder
28. december 2013 - 02:03 #8
123hjemmeside.dk