Avatar billede theboy Nybegynder
06. januar 2005 - 16:41 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Opdatere alle automatiserede krydshenvisninger

Jeg arbejder med et dokument med mange krydshenviser til både afsnit, figure, sidetal og citater, men en gang i mellem rokere jeg rundt på det. Så kan jeg ved at højreklikke på hver enkelt element opdatere det, men det synes jeg er lidt iriterende. Er der ikke en måde at gøre det på, så det hele bliver opdateret på en gang?
Avatar billede jkrons Professor
06. januar 2005 - 23:09 #1
Marker hele dit dokument (Ctrl+a). Tryk F9. så opdateres alle felter.
Avatar billede theboy Nybegynder
07. januar 2005 - 09:23 #2
Super fedt. Tak for det.
Avatar billede jkrons Professor
07. januar 2005 - 09:26 #3
Velbekomme :-)