Avatar billede lordofmankind Nybegynder
06. januar 2005 - 01:46 Der er 1 løsning

Redigere HP via IE ftp?

Jeg bruger både coffee cup ftp, og filezilla ftp clienterne.

Men jeg kunne godt tænke mig at vide hvordan man redigerer sin hjemmeside via IE der jo har et indbygget ftp program liggende.

Jeg ved godt hvordan jeg logger ind, og også at det ikke er ligeså godt som en rigtig ftp client.

Men er der nogen der gider skære ud i pap hvordan jeg retter i f.eks index.html og gemmer og oploader på ny?
Og hvordan oploader jeg f.eks en helt ny side?
Avatar billede lordofmankind Nybegynder
06. januar 2005 - 02:11 #1
Tror jeg fandt ud af det..