Avatar billede mesteren_selv Nybegynder
05. januar 2005 - 17:07 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Kinesiske tegn i topmenuerne

Hej folk...
Min computer driller lidt, og har fået en del virusser... Desværre har en af dem gjort at stort set alle mine menuer står med kinesiske eller japanske tegn... Hvad kan jeg gøre, og er der nogen der eventuelt kender et godt gratis virusfilter?
På forhånd tak, Mesteren
Avatar billede kalb Nybegynder
05. januar 2005 - 17:16 #1
Avatar billede pade2204 Nybegynder
05. januar 2005 - 17:57 #2
og derefter burde du nok køre en ad-aware program bagefter, det kan hentet gratis fra www.download.com

men ville en reinstallation ikke være at fortrække ?
Avatar billede kalb Nybegynder
05. januar 2005 - 20:48 #3
Du har åbenbart et problem/eller er det det samme- med danske tegn for du har stadig et spm. åbent.
http://www.eksperten.dk/spm/573888
Avatar billede imbrdk Nybegynder
06. januar 2005 - 12:45 #4
Hej

Højreklik på skrivebordet vælg egenskaber - fanebladet udseende vælger du avanceret.
I feltet element kan du vælge menu og derefter i feltet skrifttype vælge Tahoma 8 eller, hvad du nu har lyst til.

{:o)
Avatar billede mesteren_selv Nybegynder
06. januar 2005 - 15:06 #5
Jeg har ikke kunne bruge nogen af svarene til noget... Skriftypen står på Tahma 8, men det er noget meget mere vitalt der er galt.. Det andet problem er noget ganske andet, og i øvrigt på en anden computer! Jeg prøver at formatere og geninstallere windows XP...
Avatar billede kalb Nybegynder
06. januar 2005 - 20:00 #6
lyder som en god ide - held og lykke
Avatar billede mesteren_selv Nybegynder
13. januar 2005 - 18:51 #7
Det blev formatteringen... Men tak alligevel!