Avatar billede richardski Praktikant
04. januar 2005 - 12:34 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Søger hjælp til hjemmesideudvikling!

Hejsa alle jer dygtige derude.

Hvem kan hjælpe mig lidt på vej?

Jeg har fået en opgave som går ud på at jeg skal oprette en hjemmeside i børnemusikkens interesse og for en enkeltperson. Siden skal være smart med flashintro m.v. og håber der ligge nogle færdige flash intromodeller et sted hvor jeg kan hente dem fra.
Mit store problem er nu at jeg ikke ved hvilke programmer jeg skal bruge til opgaven og hvor jeg evt. kan hente hjælp fra/hos udover i dette forum. Ganske kort fortalt er jeg helt på bar bund og søger derfor lidt råd her blandt alle jer dygtige mennesker.

Skulle du evt. være interesseret i at hjælpe med udviklingen er du bestemt meget velkommen!

Skriger til himlen om hjælp - smil!!!

På forhånd mange tak for den hjælp jeg får!
Avatar billede rene_graff Nybegynder
04. januar 2005 - 12:46 #1
der findes et ret simpelt program til at lave flash, jeg har selv en registreret version - den er let at gå til og hjælpen er bare 5 stjernet....

http://www.swishzone.com/

her kan du downloade en evaluering af programmet vil du senere købe det koster det ikke ret meget.

Programmet hedder swish2 men skal man bruge det senere seriøst anbefales swishmax da du kan indsætter script direkte i programmet..

PÅ hjemmesiden er der mange eksempler på flash med kildekode til fri afbenyttelse.
//rene_graff
Avatar billede rene_graff Nybegynder
04. januar 2005 - 12:50 #2
Her er nogle templates :

Boonism.com

Elated.com

Freelayouts.com

Templatesbox.com

www.templatemonster.com

der er mange flere på nettet:)

håber jeg kunne hjælpe

//rene_graff
Avatar billede stone Forsker
04. januar 2005 - 13:20 #3
GG "rene graff" du kunne godt henvise til dit svar som er mit ordret fra et tidligere spørgsmål....
//stone
Avatar billede stone Forsker
04. januar 2005 - 13:51 #4
iøvrigt er der på swishzone.com under movies i højre side et stort udvalg af intro's bannere osv.....
her kan du helt sikkert fine noget du kan bruge og så modificere efter din smag, som sagt er swish2 meget nemt at gå til, bare efter få minutter kan du lave sjove ting.
//stone
Avatar billede richardski Praktikant
29. november 2005 - 15:20 #5
Lukker