Avatar billede lordofmankind Nybegynder
03. januar 2005 - 12:24 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Bruge .zip filer på hjemmeside?

Hvis jeg godt vil downloade nogle af de sjove ting her fra denne side og bruge dem på min hjemmeside, hvordan gøe jeg så det når det er en zip fil.

Indtil videre har jeg prøvet at oploade hele zip filen, og så lave et link til den som f.eks: www.ævl.dk/whatever.zip

Men der skete ikke noget.

Hvad er den rigtige fremgangs måde så?
Avatar billede steffansteffan Nybegynder
03. januar 2005 - 13:15 #1
Altsaa vil du gerne have lavet et Links til en .zip fil som du har uploadet p[ din ftp!!
Hvis du gerne vil det, uploader du bare filen i roden / root og laver et links f.eks.
http://www.sidenavn.dk/filensnavn.zip
Husk du skal uploade den i roden af din ftp server. og der kan veare forskel paa store og smaa bogstaver.
Avatar billede lordofmankind Nybegynder
03. januar 2005 - 14:07 #2
skal jeg ikke pakke zip filen ud og oploade den?
for ellers skal brugeren af min hjemmeside jo selv til at pakke det ud før han kan bruge den. Og det er jo ikke meningen.

Og hvis jeg så skal udpakke det. Så vil jeg gerne have det i en mappe.
Skal jeg så kalde stien f.eks: www.sidenavn.dk/mappenavn.(?)

Jeg er ikke så ferm til mappe strukrur
Avatar billede lordofmankind Nybegynder
03. januar 2005 - 14:24 #3
Steffansteffan.. Jeg omformulerer lige mit spørgesmål