Avatar billede amews_aj Nybegynder
02. januar 2005 - 17:52 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Har I fået virus?

Jeg blev lige overrasket med en virus fra jeres side:

Fra spørgsmålet: 576393

Det er den der hedder HiJackthis

Min NAV fandt en: Bloodhound.Exploit.6

Var det bare en uheldighed, eller er der en virus der?
Avatar billede bredker Nybegynder
02. januar 2005 - 18:00 #1
den eneste måde du kan få virus fra et enkelt spm , er hvis du har klikket på et link i logfilen der indeholder virus
Avatar billede amews_aj Nybegynder
02. januar 2005 - 18:04 #2
ja, lyder mysisk. Det er fra eksperten, klikkede ikke på noget, kan da lige skrive hvad jeg fik i logfilen:

Kilde: C:\Documents and Settings\Anders Jensen\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\4HQBWTAV\576393[1].htm
Klik her, hvis du ønsker yderligere oplysninger om denne trussel: Bloodhound.Exploit.6
Avatar billede fromsej Praktikant
02. januar 2005 - 18:10 #3
Det er Norton der reagerer på noget af teksten i den tråd, det kan du tage helt roligt.
Avatar billede snowball Novice
02. januar 2005 - 18:11 #4
Det er som sådan ikke nogen virus, men mere noget spyware/malware noget. Det der er sket er at din virus scanner reagerer på en del af indholdet i den tekst der er i spørgsmålet fordi det minder om noget vil en virus/spyware/malware. Du er derfor ikke blevet inficeret, og kan tage det helt roligt. Dette sker jævnligt i den slags spørgsmål :)
Avatar billede amews_aj Nybegynder
02. januar 2005 - 18:15 #5
Ok, bare helt i orden! :D

prøvede lige igen, og den melder det igen. Tror på jer :D