Avatar billede lordofmankind Nybegynder
02. januar 2005 - 17:37 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Høre musik fra min hp?

Jeg vil gerne have at mine venner kan gå ind på min hjemmeside og høre en sang eller flere.

Jeg har nogle liggende på mit skrivebord gemt som .wav filer.

Men hvad skal jeg gøre for at det kommer til at virke?

Jeg bruger notepad.
Avatar billede bredker Nybegynder
02. januar 2005 - 17:39 #1
hvis det ikke er nogle d selv har lavet . er det ikke lovligt at lægge dem ud på din side
Avatar billede hcma Novice
02. januar 2005 - 18:16 #2
hvis det er noget du selv har rettighederne til eller har fået tilladelse til ligger der en vejledning her:
http://www.hcma.dk/music.htm
Avatar billede lordofmankind Nybegynder
02. januar 2005 - 23:18 #3
Nå ok. Det kan jeg godt se.
Men tak for hjælpen da..
Avatar billede hcma Novice
02. januar 2005 - 23:40 #4
hvorfor tager du selv point ?  du fik vel er brugbart svar om metoden
Avatar billede lordofmankind Nybegynder
03. januar 2005 - 23:51 #5
catbody. Du har ret. Det var fordi det ikke er tiladt at jeg bare lukkede.
Men du skal jo have point alligevel.
Kan jo altid se om jeg kan finde noget musik jeg må bruge alligevel.

Here you go:

http://www.eksperten.dk/spm/576894
Avatar billede majsmarken Nybegynder
03. januar 2005 - 23:54 #6
PS: Nogle Webhoteler tillader ikke at du har nogen form for AUDIO/VIDEO filer ligende - nærlæs reglerne...