Avatar billede henrik_r Nybegynder
02. januar 2005 - 17:32 Der er 1 løsning

Problemer med afspilning af divx i betaplayer

Hej..

Er lige blevet den heldige ejer af en IPAQ RX3715 med et 1gb sd-kort.

Jeg har prøvet at bruge divxpocketencoder til at lave en divx fil mindre. Kørte først med rigtig dårlig kvalitet. Fik den helt ned på 88mb. Den afspiller fint på computeren og på pdaen. Herefter prøvede jeg at komprimere den med lidt bedre kvalitet og nu fyldte den ca. 250mb. Denne fil afspiller også fint på computeren, men ligeså snart jeg lægger den over på sd-kortet og vil afspille viser den ikke andet end sort skærm i betaplayer.

Det mest mærkelige er så, at jeg nu heller ikke kan afspille min 88mb fil, som stadig ligger på kortet..

Har bøvlet meget med det. Prøvet at lægge 88mb filen flere gange over på kortet med forskellige navne. Og der virker det hver gang. Men ligeså snart der kommer en stor fil på, så vil den ingenting.

Har prøvet det samme på en H2210, men med nøjagtig samme fejl.

Så nu søger jeg hjælp :)
Nogen der har prøvet det samme, eller ved hvad der er galt. Vil godt have lidt bedre kvalitet end det 88mb kunne give..

Kører med den nyeste divxpocketencoder, har prøvet både stable og unstable betaplayer.

Derudover har jeg prøvet pocketmvp, men den vil slet ikke noget.

HJÆLP!!! :) Og på forhånd tak..

M.v.h.

En glad pocketpc ejer som savner videofunktionen..
Avatar billede henrik_r Nybegynder
02. januar 2005 - 17:56 #1
Har fundet ud af at det ikke har noget med betaplayer at gøre, men snarere min kortlæser eller kortet. Arbejder selv videre på problemet.

Henrik