Avatar billede xinnex Nybegynder
02. januar 2005 - 07:30 Der er 2 kommentarer

Chunked Response-fejl i serverparsing af XML

Hejsa

Jeg har sat et ASP-script til at parse en genereret xml-string med en statisk XSL-fil (med Microsoft's XMLDom)..
Af en eller anden grund bliver outputtet (4.01 Transitional HTML, UTF-16) fyldt med referencer til datachunk-størrelser og jeg aner faktisk ikke hvorfor.. Mit gæt er at jeg evt. kan have rodet mig ud i at blande nogle forkerte encodings sammen ell. lign.

Toppen af min XSL-fil:

<?xml version="1.0" encoding="ISO-8859-1"?>
<xsl:stylesheet version="1.0" xmlns:xsl="http://www.w3.org/1999/XSL/Transform">
<xsl:output method="html" version="4.0" omit-xml-declaration="yes" encoding="iso-8859-1" doctype-public="-//W3C//DTD HTML 4.01 Transitional//EN" indent="yes" />

Starten på min XML-string:

<?xml version='1.0' encoding='iso-8859-1'?>
Avatar billede xinnex Nybegynder
02. januar 2005 - 07:32 #1
oh.. og er der en der kan fixe det for mig så giver jeg gladeligt point'ne ud, da jeg nu selv har forsøgt at løse problemet hele natten =)
Avatar billede xinnex Nybegynder
03. januar 2005 - 00:16 #2
Hvis jeg bliver ved med at opdatere siden, smider serveren dét her efter mig... +hele kildekoden..

>
Tr1.1fer-Encoding: chunked
HTTP/1.1 200 OK
Cache-Control: private
Date: Sun, 02 Jan 2005 23:16:31 GMT
~~~~~~~~~~~~~~: ~~~~
Content-Type: text/html
Server: Microsoft-IIS/6.0
X-Powered-By: ASP.NET
MicrosoftOfficeWebServer: 5.0_Pub