Avatar billede wip Nybegynder
01. januar 2005 - 23:48 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

kort over Kroatien

Hej, jeg er ejer af en Mio-168, som har kort til Vesteuropa, men jeg mangler kort til Kroatien. Point gives kun til den der kan henvise til et GRATIS KORT over kroatien (hovedveje ok.)
Avatar billede kalp Novice
01. januar 2005 - 23:57 #2
Avatar billede sharkman Nybegynder
02. januar 2005 - 02:37 #3
Dette kort er ret detaljeret, men nogle år gammelt. Det vil dog være fint at køre efter: http://www.inet.hr/~amodric/autokartahrv.jpg

Samme kort, men kun kystlinien: http://free-st.htnet.hr/sucuraj4/kartajadrana.jpg

Dette kort fra 1995 er temmelig detaljeret, men scannet i kvadrater, som kræver lidt geografisk kendskab til Kroatien/Bosnien-Hercegovina: http://www.kakarigi.net/maps/
(bliver nok for besværlig at få lagt ind - og det samme gælder vel Michelin, der tilsyneladende er det kort, som er bedst opdateret - der sker jo store ændringer med Kroatiens motorvejssystem i disse år)
Avatar billede wip Nybegynder
02. januar 2005 - 20:04 #4
Ups, jeg mener til min GPS "som skrevet" Mio-168 ellers er jeg forsynet
Avatar billede sharkman Nybegynder
02. januar 2005 - 22:16 #5
Det havde jeg faktisk forstået, og jeg var inde at kigge på en brugsanvisning for Mio-168 i samme anledning og fandt ud af, at man godt selv kunne lægge kortfiler ind ved hjælp af Mio-Map Console funktionen.
Men måske har jeg alligevel misforstået noget :-s
Avatar billede wip Nybegynder
02. januar 2005 - 22:37 #6
Det skal prøves !!!!!!! - vender tilbage
Avatar billede kalp Novice
02. januar 2005 - 22:41 #7
ahh okay jeg undrede mig faktisk også lidt over hvad du mente med "ejer af en Mio-168" hehe troede det var et bestemt type kort eller noget :)
Avatar billede nicklasb Nybegynder
04. januar 2005 - 12:57 #8
blot en tanke, hvorfor tror du det ligger til gratis download når firmaet bag GPS-systemet selv kan tjene penge på det?!
Avatar billede wip Nybegynder
04. januar 2005 - 21:37 #9
til Nicklasb:

Kendte Kort til Mio 168 er gratis at downloade fra hjemmesiden, men de findes kun til Vesteuropa, og da Mio 168 kører fint med andre kort typer eks. X-road så var der måske nogen der lå inde med en ide .......
Avatar billede wip Nybegynder
13. februar 2005 - 23:04 #10
øv