Avatar billede michaelpejs Nybegynder
29. december 2004 - 13:10 Der er 2 kommentarer

skype skriver "Skype har ingen optagerenhed tilgængelig"

jeg har problemer med SKYPE ligeså snart jeg ringer op skrver den på skærmen "Skype har ingen optagerenhed tilgængelig" og når folk ringer til mig ringer skype godt nok men når jeg tager den kommer den med samme fejl igen.

Oki jeg under søgte lydkortet om det var instalret og det virkede ikke rigtigt og så har jeg lige købt et nyt lydkort og det kan jeg godt se inde under enhedsorientering men jeg kan ikke få den mixer der ligger nede ved uret til at virke. og jeg har prøvet at sætte det op under lyde i kontrolpaneler og der findes ingen lydkort.

Hvad skal jeg gøre for at windows mixeren og optagerenheden kan se lydkortet......
Avatar billede Slettet bruger
29. december 2004 - 13:11 #1
Du venter til denne her kommer iorden så virker Skype sikkert også. http://www.eksperten.dk/spm/575329
Avatar billede milter Ekspert
29. december 2004 - 20:54 #2
Prøv at kigge på linket herunder. Du er åbenbart ny, så du kender sikkert ikke reglerne her.

Jeg havde selv problemer med at finde ud af reglerne her, indtil en anden henviste mig til linket herunder. Det er ikke særligt brugervenligt, at man skal finde reglerne et helt andet sted, endda uden links til det.

Men altså, en af reglerne er, at man ikke må stille det samme spørgsmål flere gange, heller ikke selv om man laver lidt om på formuleringen. Husk, at det er god skik at give feedback på de forslag, man får. Kig også på reglerne for pointgivning og lukning af spørgsmål.

Hvis du skulle få brug for mere hjælp fremover, vil folk herinde være meget mere villige til at hjælpe fremover, hvis du følger disse regler.

http://www.ebruger.dk/faq/