Avatar billede donely Nybegynder
28. december 2004 - 15:52 Der er 3 kommentarer og
2 løsninger

Hauppage TV kort: Problem med at finde kanaler på TDC kabeltv

Hej jeg bor på Nørrebro og kabeltv hos TDC som almindelig kunde. Jeg kan sagtens finde mine kanaler med mit almindelige TV. Men med TVkortet (Hauppage PCI tvkort med TV/Text/Radio model 88xx) kan jeg ikke finde mere end DR1, TV2, Charlie, NRK1 og servicekanalen (og muligvis et par få andre). Det er "lidt" irriterende når man har fuldpakke. Anyway, min opsætning i WinTV2000 er følgende:
Tuning mode: Channels by country
Country: Denmark
Broadcast/Cable: Cable (der findes også "Atenna" og "Cable (HRC)")
Tuner format: "BG" (har også prøvet med "DK") og der findes også "I" og "L"
Videoformat: PAL BGHIDK (Findes også NTSC M, PAL M, PAL N, PAL NCOMBO samt SECAM)

Hvad gør jeg galt? Har også prøvet med at installere MediaPortal (som også finder nogle kanaler men ikke alle).
Avatar billede retaxes Nybegynder
28. december 2004 - 16:01 #1
har du prøvet med Antenna, det er den jeg bruger på min Medion Tuner.
Avatar billede donely Nybegynder
28. december 2004 - 16:56 #2
hehe..det var da pinligt, men med Atenna og BG i tuner format så virkede det...Grrrr, som man da kan se sig blind på nogle ting...tak ;)
Avatar billede retaxes Nybegynder
28. december 2004 - 17:02 #3
ja, men så lægger jeg et svar ;o)
Avatar billede retaxes Nybegynder
28. december 2004 - 17:02 #4
sæt point tallet til 30 eller behold selv resten.
Avatar billede retaxes Nybegynder
28. december 2004 - 17:31 #5
takker for pointene..

godt nytår