Avatar billede pretorian Nybegynder
27. december 2004 - 14:50 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

"Kode/samle" design til hjemmeside.

Hej Alle!

Jeg har fået lavet et nyt design til min hjemmeside og sidder derfor nu med et billede som jeg gerne vil have lagt ind i dreamweaver så jeg selv kan programmere osv. bagefter, hvis det altså er muligt at gøre dette ?

Jeg er ikke klar hvor omfattende opgaven er, da jeg ikke selv har rodet med det før. (dog er min eksisterende hjemmeside lavet i dreamweaver, men rent grafisk har jeg ikke nogen erfaring). Derfor kunne jeg også godt tænke mig at høre fra jer der evt. vil påtage jer opgaven hvor der er mere i det end bare point! (bud på hvad det evt. ligger i i pris)

Er du seriøs, fortrolig med dreamweaver og kan "samle" et design, så vil jeg meget gerne høre fra dig. Så sender jeg billede af design, samt de ideer jeg umiddelbart har med opgaven.

Håber at høre fra jer!

Mvh og godt nytår!

/Mads

P.s: Kan det gøres nemmere ved ikke at bruge dreamweaver... efterfølgende også at gå til for en nybegynder som mig..?
Avatar billede johnstigers Seniormester
27. december 2004 - 14:59 #1
http://www.eksperten.dk/spm/511757 - det lader ikke til at det her så er aktuelt mere?
Avatar billede pretorian Nybegynder
27. december 2004 - 15:08 #2
john stigers--> Nej, det er bare en forglemmelse mht at give point.. "uap" herinde fra HAR lavet designet for mig. Men opgaven ovenover er yderst aktuel!

/Mads
Avatar billede johnstigers Seniormester
27. december 2004 - 15:11 #3
ok ;)
Avatar billede pretorian Nybegynder
29. december 2004 - 23:20 #4
Ingen der har et bud...?
Avatar billede pretorian Nybegynder
09. januar 2005 - 14:16 #5
Lukker...