Avatar billede dandixie Nybegynder
26. december 2004 - 22:57 Der er 3 kommentarer

Tekstrotation - skiftende tekst

Hej Eksperten !!!
Kan du hjælpe mig med hvordan jeg laver en tekstrotation. Jeg har brug for en overskrift der skifter fra dansk til tysk tekst.
Hilsen
Tina
Avatar billede doggy82 Praktikant
26. december 2004 - 23:09 #1
Heh du er vist ny hva' - Velkommen til :)
Der er ikke én ekspert, men flere. Vi er jo alle eksperter på hver vores område herinde. Her er lige en masse go' info http://expfaq.1go.dk
Avatar billede rosenberg Nybegynder
27. december 2004 - 20:15 #2
Skal det laves i flash?
Hvad mener du præcist med rotation... er du blot ude efter at teksten skifter mellem DK og GE ?

det kan du gøre ved at skrive den danske tekst i første frame, og derefter gå fx til frame 15 (alt efter hvor lang tid der skal gå før den skifter) og så skrive den tyske teskt...
Avatar billede rosenberg Nybegynder
27. december 2004 - 20:17 #3
husk forresten den samme afstand mellem dk og ge, efter ge ;)