Avatar billede attrapistan Nybegynder
26. december 2004 - 20:38 Der er 1 kommentar

flash - php - radioButton

Hey derude - jeg sidder med et lille flashsite for mit hockeyhold og vil udvide med en tilmeldingsliste. Jeg har lavet en lille passwordbeskyttelse for at holde udefrakommende surfere væk, der ud over har jeg ikke lavet nogen form for sikkerhed, hvilket vil sige at jeg stoler på at folk ikke "driller".. meningen er at der ud for hver navn er 2 radioButton, som default står til at man IKKE kommer, og så skal folk så gå ind og klikke ud for deres ( og kun deres eget ) navn, hvis de kommer.. Mit spørgsmål går så på: hvordan får jeg det til at funke..? skal det løses ved hjælp af php ?

/Attrapistan
Avatar billede baitianlong Nybegynder
26. december 2004 - 22:22 #1
Du har lavet flashen og checkboxene, går jeg ud fra. Så skal de checkboxe, hvor man melder sig til bare have et variabelnavn og en værdi, og den sender du så til PHP siden med LoadVars objektet. Derfra kan du så skrive i databasen, eller whatever. Jeg skal bare lige vide hvad du har nu, rent variabelmæssigt.