Avatar billede Slettet bruger
25. december 2004 - 17:04 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

problemer med nye hp ipaqs

vi sidder med de nye modeller af hp ipaqs bla modellerne

hx 4700
rx 3700
samt den model med gsm telefon i

problemet er inde i bla word,exel,contact samt andre steder der er skærmen fuldt med vandrette blå synlige streger ude i selve start skærmen er der intet

alle modellerne har nyeste bios

andre der har oplevet dette problem ?

alle pda af den der nævnes her har pocket pc 2003

på en 3970 vi har desuden som har pocket pc 2002 er der ingen problemer med de blå streger der kommer på skårmen
Avatar billede katborg Praktikant
28. december 2004 - 13:53 #1
Hvis i mener der er noget galt med helt nye modeller, hvorfor kontakter i så ikke bare HP hvis i mener der er noget galt.

Jeg har en 4150 med blå vandrette streger, men kun når der vises oversigt over filerne, så snart jeg åbner en fil forsvinder.

Så jeg tror ikke det er en fejl, men derimod helt normalt
Avatar billede Slettet bruger
03. januar 2005 - 16:08 #2
de blå streger er bla et af problemerne vi fik flg svar fra hp at de var et nyt "design"

dell har ikke dette problem med samme styre system
Avatar billede Slettet bruger
11. januar 2005 - 14:59 #3
-