Avatar billede -sloth- Nybegynder
25. december 2004 - 15:34 Der er 2 kommentarer

Computer går ud af programmer!?

Hej Eksperter

Jeg har et kæmpe problem med en computer. Min OS er 98. Når man er inde i et program, Internet Explore, eller hvad som helst, så sker det ca hver 10'ene sukundt at computeren lige arbejder kort og så bliver den blå bjælke, for oven, grå, og man skal trykke på det program man nu er inde i, med musun, hvis man fx sidder og skriver eller sådan noget.

Kan i forklare mig hvad der er galt?

Hilsen -Sloth-

P.S Håber virkelig i kan hjælpe for det er ret irriterende, da man stort set ikke kan skrive på computeren!
Avatar billede majsmarken Nybegynder
25. december 2004 - 20:57 #1
Det KAN jo være noget Spyware snavs som ruller i baggrunden og så vil "vågne" op hvert ~10 min... ???

For en go' ordens skyld - Følg proceduren herfra:
http://www.arlet.dk/index.html?/hjt.htm
Avatar billede -sloth- Nybegynder
26. december 2004 - 12:55 #2
Jeg har fået slettet alt spyware, men det har ikke virket...