Avatar billede master-zalle Praktikant
25. december 2004 - 13:53 Der er 3 kommentarer og
2 løsninger

Samsung E710 lydløs?

har købt en Samsung E710, Har læst manualen men kan ikke finde noget om hvordan jeg sætter den på lydløs.

Nogen der ved hvor jeg skal gøre det???
Avatar billede kalp Novice
25. december 2004 - 15:37 #1
Prøv at holde de forskellige knapper nede i kort tid...

typisk er det * symbolet man skal holde nede...
Avatar billede kalp Novice
25. december 2004 - 15:39 #2
Det kan dog variere! min nuværende tlf skal jeg holde "C" nede.. slette symbolet.

ellers må du prøve dig frem.. fx. tryk en gang på * og på okay knappen...
Avatar billede master-zalle Praktikant
26. december 2004 - 20:50 #3
mangler svar
Avatar billede kalp Novice
26. december 2004 - 20:51 #4
Sorry:) Får du her:)
Avatar billede brianalbertsen Nybegynder
29. december 2004 - 08:31 #5
Den knap nederst til højre skal du holde inde i et lille øjeblik.

Du kan også når telefonen er lukket sammen holde knappen på højre side inde og tage billeder med klappen lukket.