Avatar billede msnwebcam Nybegynder
23. december 2004 - 13:35 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Status på website

Jeg prøver at stille spørgsmålet herinde, i må lige sige hvis det høre til et andet sted :-)

Jeg skal prøve at lave en "status" hjemmeside, hvorpå man kan se om flere andre hjemmesider er oppe eller ej, den skal gerne kunne vise status fra 50-100 andre sider. Altså en hjemmeside, hvor der på en eller anden måde vises en (grøn/rød) status ud for hver af de andre hjemmesider, der så viser om den er online/offline.
Avatar billede dotcom1 Nybegynder
23. december 2004 - 13:49 #1
Se f.eks. denne artikel: http://www.eksperten.dk/artikler/450
Avatar billede goose Nybegynder
23. december 2004 - 14:50 #2
dotcom1 >> - hvor overskriften er "Serverstatus i PHP" bemærk PHP og ikke ASP som er den gruppe spørgeren har oprettet spørgsmålet i :o)

/Goose
Avatar billede goose Nybegynder
23. december 2004 - 14:53 #3
Prøv og se her: http://www.html.dk/scripts/asp/00009/

/Goose
Avatar billede msnwebcam Nybegynder
23. december 2004 - 15:01 #4
hehe, må indrømme at jeg ikke er så stærk i PHP, men ville da godt begive mig ud i det, ville dog godt lige se hans script i action, men det bliver ikke vist på hans side mere.

Goose så må jeg lige se om jeg kan få det komponet installeret på den server siden skal ligge på, men det var faktisk det jeg ledte efter :-)

Du får point
Avatar billede msnwebcam Nybegynder
23. december 2004 - 15:03 #5
øhhh hvorfor fik goose ikke de point? hvordan kan jeg give dem til mig selv!!!!!, det er altså en fejl, er det noget jeg kan ændre?
Avatar billede goose Nybegynder
23. december 2004 - 15:05 #6
Fordi jeg ikke havde lagt et svar men kun en kommentar, du accepterede dit eget svar istedet :o)

/Goose