Avatar billede msnwebcam Nybegynder
23. december 2004 - 12:35 Der er 3 kommentarer

Status på websider

Jeg vidste ikke lige hvilken en kategori af script jeg skulle vælge, så det blev her :-)

Jeg skal prøve at lave en "status" hjemmeside, hvorpå man kan se om flere andre hjemmesider er oppe eller ej, den skal gerne kunne vise status fra 50-100 andre sider. Altså en hjemmeside, hvor der på en eller anden måde vises en (grøn/rød) status ud for hver af de andre hjemmesider, der så viser om den er online/offline.
Avatar billede thomas_yde Nybegynder
23. december 2004 - 12:47 #1
Jeg vil mene du skal stille spørgsmålet på et af server script boxe.
fx. ASP med HTTP request
Avatar billede msnwebcam Nybegynder
23. december 2004 - 13:35 #2
Okey tak jeg prøver at stille det i ASP kategorien
Avatar billede roenving Novice
23. december 2004 - 15:19 #3
-- hvordan skal du bruge det ?-)

For det kan med en xmlHTTPRequest også laves i javascript !-)