Avatar billede beenieman Nybegynder
22. december 2004 - 10:49 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Erfaringer med Zepto

Hej

Jeg går og overveje at købe en bærbar. Er der nogen der har gode/dårlige erfaringer med Zepto???
Avatar billede kalp Novice
22. december 2004 - 11:23 #1
Jeg har ikke... men læs lidt om Toshiba og IBM...
Avatar billede freehelp Praktikant
22. december 2004 - 13:07 #2
Hvad vil du vide?
Avatar billede beenieman Nybegynder
22. december 2004 - 13:28 #3
Ja som sagt, om der nogen der har gode eller dårlige erfaringer med det mærke. Det er sådan set alt...
Avatar billede freehelp Praktikant
22. december 2004 - 13:38 #4
Er det bare generelt - kan jeg stå 100 % indefor zepto.

De er klart de billigeste kvalitets maskiner til prisen i DK
Avatar billede werd Nybegynder
23. december 2004 - 13:08 #5
hey.. jeg har en bærbar fra zepto og har kun positive erfaringer. Jeg har selv en 4200 power og er meget tilfreds.
Avatar billede anddk Praktikant
23. december 2004 - 13:10 #6
Har også en bærbar fra Zepto, den er jeg meget glad for.

Ellers kik i forumet på www.edbpriser.dk under bærbar, der har været mange indlæg omkring Zepto 4200.
Avatar billede freehelp Praktikant
23. december 2004 - 15:42 #7
Kan svare på aæt det spørger har brug for da jeg har testet dem flere gange
Avatar billede Kasper4450 Mester
05. august 2006 - 23:09 #8
jeg har en zepto 6516

virker bare sammen med zeptos service det er bare i top
kan kun anbefale det
Avatar billede sprock_hunter Nybegynder
20. december 2008 - 12:28 #9
Udover at deres service er ektrem ringe, så laver de super gode bærbare.
Lad være med at købe ektra forsikring, det bliver du ikke glad hvis uheldet er ude.
Avatar billede moddi100 Seniormester
20. december 2008 - 12:41 #10
Jeg har en 6314W, udover at blæseren ikke er specielt god, så har jeg ikke noget negativt på den.

Men som der allerede er sagt, så er deres support ikke god. Ringer du til dem, tager det i gennemsnit 20 minutter at komme igennem. Deres mailsupport er ikke et hak bedre.