Avatar billede ab Nybegynder
18. oktober 1999 - 23:21 Der er 9 kommentarer

Vedr. E-mails

Jeg kunne godt tænke mig at der i ens personlige indstillinger blev mulighed for at vælge om der automatisk skal være kryds i "Send e-mail når der er nyt.." eller ej. Det er rimelig iriterende at skulle klikke den fra hver gang man bare skriver en kommentar. Tit glemmer man det og pludselig har man en ordentlig bunke e-mails hvor man ikke kan vide hvilke der er vigtige at læse.
Avatar billede one Nybegynder
19. oktober 1999 - 00:00 #1
du kan når du modtager en e-mail fra eksperten.dk  afmelde den    adressen står i e-mailen    ....prøv at tænk på os som kommentere og gerne vil havde en mail tilbage, (os er der mange af) skal vi så hver dag  tjekke en checkbox ud?
det er dumt

Andreas
Avatar billede ab Nybegynder
19. oktober 1999 - 01:58 #2
one >> Det var ikke det jeg mente!! Det skulle være noget man kunne slå til eller fra i ens personlige indstillinger så man selv kunne vælge om der skal være hak i checkboxen som standard.
Avatar billede one Nybegynder
19. oktober 1999 - 02:14 #3
ab>  du kan  gøre det i kategori abo....  tingen!!!
Avatar billede ab Nybegynder
19. oktober 1999 - 19:17 #4
Mener du "Kategori abonnementer"? Stadigvæk synes jeg det ville være godt om man kunne vælge ikke at have kryds i "Send mig en E-mail.." automatisk.
Avatar billede cyberesben Nybegynder
19. oktober 1999 - 19:52 #5
andreas prøv at læse spørgsmålet inden du kommenterer
Avatar billede one Nybegynder
19. oktober 1999 - 22:01 #6
esben> og prøv at svare istedet
og  nej jeg svare altid ud i luften! uden at læse!

Andreas
Avatar billede cyberesben Nybegynder
20. oktober 1999 - 01:11 #7
du er også mærkelig
Avatar billede one Nybegynder
20. oktober 1999 - 01:15 #8
tak    men du er mere mærkelig  ævbæv
Avatar billede cyberesben Nybegynder
20. oktober 1999 - 01:31 #9
nej spasser hold nu kæft, de andre får en mail hver gang du skriver noget