Avatar billede steelman Novice
21. december 2004 - 08:19 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

GPS programmer på dansk?

Hey,

Min far har købt en PDA i Aldi (Medion MDPPC250 tror jeg den hedder) for noget tid siden for at kunne bruge navigations/GPS-systemet i den til bilen. Men han er lidt utilfreds med, at selve navigations programmet er på engelsk( Medion-Navigator (Navtech On board)). Altså talen er dansk men selve programmet er på engelsk.

Derfor vil jeg høre, om der er nogen der kender nogle "GPS-programmer" hvor hele programmet er på dansk?
Avatar billede rbj_fp Nybegynder
21. december 2004 - 08:27 #1
Der findes et program som hedder xroad
Avatar billede rbj_fp Nybegynder
21. december 2004 - 09:03 #2
http://www.x-road.com <- her er linket til hjemmesiden
Avatar billede nicklasb Nybegynder
22. december 2004 - 06:53 #3
tomtom er lige så dansk..
men det bedste svar tror jeg du vil få ved at læse lidt videre på http://www.navigation-user.dk/
Avatar billede steelman Novice
16. januar 2005 - 14:22 #4
Okay... tak for hjælpen :-)