Avatar billede freehelp Praktikant
20. december 2004 - 11:12 Der er 24 kommentarer og
1 løsning

Nedetider på eksperten

Findes der en forklaring på hvorfor de utallige nedetider forekommer på eksperten!?

Det er totalt irriterende at sidde og hjælpe en bruger, og have skrevet et langt indlæg, hvor E så går ned kort!

Dette resultere i teskten pist forsvinder, og man så kan starte forfra.

Det er efterhånden flere gange dagligt dette sker.

Kunne en coadmin forklare dette, eller få de øverste til at forklare om fejlen i E-nyt/gammelt
Avatar billede snowball Novice
20. december 2004 - 11:15 #1
Vi ved desværre ikke mere end I gør. Vi har selv efterspurgt en forklaring flere gange, men har ikke fået noget konkret svar.
Avatar billede freehelp Praktikant
20. december 2004 - 11:17 #2
Hm, tanke vækkende I ikke har mere/bedre kontakt med ledelsen I arbejder for.

Du ved så nok heller ikke om det bliver rettet, når de nye folk som er kommet til, får et bedre overblik over sitet, eller kvaliteten på eksperten forbliver som det er nu?
Avatar billede retaxes Nybegynder
20. december 2004 - 11:18 #3
når jeg får en mistanke om at E går ned plejer jeg at kopiere teksten i kommentarfeltet med Ctrl+C, når så E vågner igen indsætter jeg teksten i kommentarfeltet med Ctrl+V og sender den af sted.
Avatar billede freehelp Praktikant
20. december 2004 - 11:20 #4
Kunne man gøre ja, men det er lidt svært at forudse nedetiden ikke :)
Avatar billede snowball Novice
20. december 2004 - 11:21 #5
IDG har fortalt os at de regner med at deres web folk i starten af det nye år, har fået sat sig ind i hvordan Eksperten er opbygget og fungerer. Dermed skulle vedligeholdelsen og udviklingen gerne blive bedre.

IDG har dog på intet tidpunkt lagt skjul på at det er computerworld.dk og pcworld.dk der har størst prioritet for deres web folk. Det kan man så undre sig lidt over eftersom Ekspeten.dk har ca. 15.000 flere unikke besøgnede pr. uge end pcworld.dk
Avatar billede freehelp Praktikant
20. december 2004 - 11:25 #6
Snowball> Det er sgu tankevækkende du! :(

Synes det er utroligt når de flot reklamere med at det er Skandinaviens størreste IT site - dvs. det er det jo sådan set, men sådan et koncept burde da ikke nedprioteres sådan!

Får ens tanker lidt i omdrejninger :)
Avatar billede hojben Novice
20. december 2004 - 11:26 #7
tankevækkende > well nu er det jo ikke sådan at de ligefrem får mønter for deres arbejde ;)
Avatar billede freehelp Praktikant
20. december 2004 - 11:27 #8
Kommentar: hojben
20/12-2004 11:26:18 --> ikke forstået?
Avatar billede exp Juniormester
20. december 2004 - 11:28 #9
hojben >>
Korrekt, vi får et blad en gang om måneden, dækket rejseudgifter i forbindelse med møder (har været til ét i min tid som co, og der er nyligt indkaldt til ét til), samt delvis PRO
Avatar billede snowball Novice
20. december 2004 - 11:29 #10
hojben: IDGs folk får da forhåbentlig penge for deres arbejde (det er i hvert fald dem jeg hele tiden har snakket om ;))
Avatar billede hojben Novice
20. december 2004 - 11:29 #11
Kommentar: freehelp
20/12-2004 11:17:20 Hm, tanke vækkende I ikke har mere/bedre kontakt med ledelsen I arbejder for.
Avatar billede snowball Novice
20. december 2004 - 11:30 #12
hojben: Oh, misforstod dig lidt ;)
Avatar billede freehelp Praktikant
20. december 2004 - 11:30 #13
Derfor skal kommunikationen da stadig væk være 100 % ikke.

I viste jo der ingen "løn" var da I sagde ja til "jobbet"
Avatar billede johnstigers Seniormester
20. december 2004 - 11:32 #14
Skide uhyggelig prioritering

jeg tror heller ikke eksperten er så vigtig for andre så....
Avatar billede exp Juniormester
20. december 2004 - 11:34 #15
freehelp >>
Hører du nogle af os brokke os over "betalingen"?
Avatar billede freehelp Praktikant
20. december 2004 - 11:35 #16
Nope - det var mere en kommentar til

Kommentar: hojben
Avatar billede hojben Novice
20. december 2004 - 11:43 #17
Min kommentar var mht at CoAdmins ikke er lønnede arbejdere og kan vel derfor heller ikke blameres for ikke at have mere kontakt med ledelsen ;)
Avatar billede exp Juniormester
20. december 2004 - 11:48 #18
freehelp >>
"I viste jo der ingen "løn" var da I sagde ja til "jobbet"" ... lyder nu mere som om du henvender dig til "os" :-)
Avatar billede freehelp Praktikant
20. december 2004 - 11:49 #19
Jeg anklager ingen gør jeg?

Siger bare at denne

Kommentar: snowball

Ikke burde være sådan
Avatar billede freehelp Praktikant
20. december 2004 - 11:50 #20
Kommentar: exp
20/12-2004 11:48:02 --> beklager der stod I!

Mente jeg det var jer der var problemet, skulle jeg sige det :)
Avatar billede freehelp Praktikant
20. december 2004 - 14:00 #21
Har I forresten fået mulighed for at tjekke karma tildelinger bedre nu?
Avatar billede exp Juniormester
20. december 2004 - 14:22 #22
Vi tjekker dem da fint som de er, og altid har været... ;-)
Avatar billede freehelp Praktikant
20. december 2004 - 14:24 #23
Snakkede I ikke om I fik mulighed for at se hvem der stod bag dem?
Avatar billede exp Juniormester
20. december 2004 - 19:51 #24
Jo, men det gør vi jo nok ikke... som jer, så kan vi kun drømme ;-)
Avatar billede freehelp Praktikant
22. december 2004 - 17:06 #25
Tak for deltagelsen