Avatar billede brianringsted Nybegynder
19. december 2004 - 21:13 Der er 17 kommentarer og
1 løsning

Design /brugervenlighed

Hej Jeg har lavet en fiskedatabase, men jeg syntes nok at det ligner en meget nybegynder database. Den virker meget flad.

Jeg håber at der er en som vil kommme med nogle forslag, vedr. ændringer og måske designet.

Jeg vilvedhæfte databasen, hvis der er en som syntes at det kunne være spændende at studerer lidt nærmere, da jeg er meget nybegynder. Jeg har lavet det meste , men har også fået en del hjælp.

please, er ikke tilfreds endnu.
Avatar billede -anders- Juniormester
19. december 2004 - 21:19 #1
hej brianringsted, hvis du mener det kun er et spørgsmål om brugervenlighed/design af samme, vil jeg da gerne tage et kig på den min mail er anj@bryggemail.dk
Avatar billede hojben Novice
19. december 2004 - 21:21 #2
michael (add) vejs.dk
Avatar billede -anders- Juniormester
19. december 2004 - 21:49 #3
Okay, er på vej til køjs, hvis du stadig vil have hjælp, vil jeg kikke på det i morgen aften hvis du sender mig filen i .mdb format
Avatar billede jensen363 Forsker
20. december 2004 - 09:07 #4
Kan tilbyde at sende een af mine databaser, til almindelig inspiration.
Læg din mailadresse her
Avatar billede skovge Novice
20. december 2004 - 15:06 #5
Hej Brian

Du kan sende den til mig på

skovgaardj@isaf-hq.nato.int

så skal jeg gerne tage et kig på den.
Avatar billede brianringsted Nybegynder
20. december 2004 - 19:10 #6
ok jeg sender lige et kopi til jer. Her er min mail: brianj@teliamail.dk
Avatar billede -anders- Juniormester
20. december 2004 - 20:37 #7
Hej Brian, jeg forsøger at sende en mdb fil til dig men det ser ud til at din mailadresse ikke er valid, da jeg for en fejlrapport??
Avatar billede brianringsted Nybegynder
20. december 2004 - 20:47 #8
brianj@teliamail.dk er min rigtige email. Men prøv at sende til denne her:
sweet_briandk@yahoo.dk
Avatar billede hojben Novice
20. december 2004 - 20:51 #9
er jeg glemt?
Avatar billede -anders- Juniormester
20. december 2004 - 21:05 #10
Okay sendt igen husk hojben,han har måske også nogle gode input o:)
Avatar billede brianringsted Nybegynder
20. december 2004 - 21:21 #11
er din mail : michael@vejs.dk
Avatar billede brianringsted Nybegynder
20. december 2004 - 21:26 #12
Højben jeg sender databasen lig nu.
Avatar billede brianringsted Nybegynder
21. december 2004 - 21:25 #13
ja tak jensen363 send endelig inspiritions databasen.
Avatar billede brianringsted Nybegynder
21. december 2004 - 23:12 #14
Jeg har et lille problem, jeg ved ikke hvordan jeg griber det an. Men Andersen har send mig en udemærket søgeformular, men jeg kunne godt tænke mig at man også kunne
vælge årstal ud fra en kombinationsboks. for at få vist de største fisk fanget i det
år. Ligeledes den samme funktion med måneder. At jeg vil kunne få oplyst hvor mange fisk der er fanget f.eks i november måned.
Avatar billede brianringsted Nybegynder
21. december 2004 - 23:15 #15
Andersen tak for din flotte søgeformular.du får lige point
Avatar billede -anders- Juniormester
22. december 2004 - 16:06 #16
brianringsted>> jo tak, det fremsendte eks. på søgeformen er blot en anden måde at designe brugerfladen på, selve den dynamiske søgefunktion fra thomasjepsen er der ikke ændret på, så hvis du syntes at designet på min søgeform er points værdig er jeg da glad for det :o)
Avatar billede -anders- Juniormester
22. december 2004 - 16:11 #17
Din hovedmenu er sådan set fin nok, men jeg selv bruger som regel en liste i stedet for knapper på en form, det er syntes jeg, noget mere vedligholdelses venligt. Jeg har så en tabel tblmenu denne tabel fungere så som rowsource til listen, bagvedliggende har så en select case struktur. Hvis du er intressseret kan jeg sende dig et eks. senere i aften
Avatar billede brianringsted Nybegynder
22. december 2004 - 20:15 #18
Ja tak, det ville være dejligt, for så har jeg nogle valgmuligheder.