Avatar billede leif Seniormester
19. december 2004 - 01:59 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Ignorer + Pro

Hej,

Kan man ikke ignore folk i systemmet mere ?

Har der været problemer med Pro tildelingen sidste måned ?

Fra
Leif
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
19. december 2004 - 02:05 #1
Jeg burde være pro i kraft af min placering på sidste måneds top 10, men det virker slet ikke for tiden. Anyway så synes jeg faktisk du skal klage big time for ikke en gang en officiel meddelse er der kommet. Jeg har ikke betalt så jeg klager ikke men er da irriteret.
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
19. december 2004 - 02:06 #2
Og jo jeg ved godt at der er kommet nye folk bag eksperten, men ej heller det har de givet til kende og det er snart 3 måneder siden.
Avatar billede norbert Nybegynder
19. december 2004 - 02:08 #3
Ha - de vil da blæse højt og flot på Eksperten - det har de gjort længe...
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
19. december 2004 - 02:11 #4
Det virker sådan og derfor så synes jeg faktisk dem der direkte betaler for at deltage også sgu klage. Ved godt det ikke er mange penge men hele princippet i det giver mig kuldegysninger og IDG et ualmindeligt sølle rygte.
Avatar billede norbert Nybegynder
19. december 2004 - 02:16 #5
Vi har jo her i tråde og via Admins karma forsøgt at få ham i tale, bl.a. omkring karma, men han er jo total tavs. Selv co-admins kan ikke få ham i tale, og det ser åbenbart ikke ud til, at den nye admin er bedre. Men det kan da godt være, at det skal være dem, der betaler, som skal give dem kniven på struben, selv om jeg personligt tror, de er ligeglade.
Avatar billede htmlkongen Novice
19. december 2004 - 15:16 #6
Leif>> Nej ingen blackliste, det er vidst det du tænker på :o)
Avatar billede exp Juniormester
19. december 2004 - 16:08 #7
Det er muligt at ignorere på karma, så alle indlæg skrevet af brugere med en karma på under fx 10% ikke vises...
Avatar billede leif Seniormester
26. december 2004 - 00:34 #8
.
Avatar billede leif Seniormester
26. december 2004 - 00:34 #9
Hmm, okay.