Avatar billede dingydog Nybegynder
18. december 2004 - 13:20 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

3 mobiler

Jev har lige købt den her tlf:

http://www.nec.co.uk/e313_3G_Device.aspx

og der står jo at den kan alt mulig fis og sådan noget, men jeg kom til at tænke på, om man skal have sådan et 3 abonnement til den før den kan alt det der står.
Jeg har nemlig bare det ´TDC abb. jeg har haft de sidste mange år, men hvordan kan jeg vide om det også understøtter 3's services?
Avatar billede tjaz Nybegynder
18. december 2004 - 13:23 #1
Da det er en 3G telefon du har købt dig skal du have 3 abonnement for at få adgang til de services som de tilbyder fx:

"3G – video and audio streaming, downloading and messaging"
Avatar billede dingydog Nybegynder
18. december 2004 - 13:25 #2
mystisk - hvem udbyddeer det?, og kan jeg så ikk beholde mit nummer?
Avatar billede tjaz Nybegynder
18. december 2004 - 13:32 #3
3 abonnementer bliver udbudt af 3.dk (eller også kan du se deres forhandlere på siden), men jeg ved faktisk ikke om du kan få et abonnement uden af købe en telefon men mon ikke ... og ja du kan godt beholde dit nummer, det tager dig 4-6 uger for dem at overføre dit nummer i mellemtiden får du så et midlertidigt 3 nummer.
Avatar billede kalp Novice
18. december 2004 - 15:21 #4
dit første spørgsmål skulle nok have været... synes i jeg skal købe en 3 telefon ? hehe
Avatar billede tjaz Nybegynder
18. december 2004 - 16:01 #5
:D