Avatar billede alri Nybegynder
18. december 2004 - 08:50 Der er 7 kommentarer

spil under NTFS win xp

Jeg har lige geninstalleret mit win xp pro,og har gjort det som NTFS fil system.Men nu kan jeg ikke køre mine spil mere.Hvad gør jeg?

M.V.H Allan
Avatar billede majsmarken Nybegynder
18. december 2004 - 10:10 #1
Hvilke slags spil?
"Gamle" 16-bit fra ruder konges tid ?
Avatar billede alri Nybegynder
18. december 2004 - 11:36 #2
total club manager 2003
Avatar billede johnstigers Seniormester
18. december 2004 - 11:43 #3
Spil kan ikke læse filsystem så det har intet med filsystemet at gøre.
Har du husket at opdatere div. drivere og div. patch til spil?
Avatar billede alri Nybegynder
18. december 2004 - 12:09 #4
ja,men den kommer med en fejlmeddelse som autoexe er ikke et win32 program
Avatar billede johnstigers Seniormester
18. december 2004 - 12:15 #5
alri> 1. du er opretter af spørgsmål, så du skal bare kommentere, ikke svare :)
2. skriv den præcise fejlmeddelelse tak
Avatar billede johnstigers Seniormester
18. december 2004 - 12:22 #6
Avatar billede thesurfer Nybegynder
18. december 2004 - 12:51 #7
alri> lidt info... du kan bare skrive mens "Kommentar" er markeret.. knappen "Svar" bruges, når man har fundet en løsning på problemet.. ikke når man svarer på andres indlæg :-)

Du kan læse "Vejledning til nye brugere af Eksperten.dk" (tror dog ikke at dette står der):

http://expfaq.1go.dk/