Avatar billede sparring Nybegynder
17. december 2004 - 23:47 Der er 2 kommentarer

Implementering af enkel branchespecifik løsning

Jeg har en ide om at oprette en brancheløsning til en specifik del af sundhedssektoren (privat praktiserende).

Jeg har et domæne a'la http://dinxxxxx.dk og foretiller mig i første omgang at fagfolk f.eks. kan oprette mailadresser a'la per.l@dinxxxxx.dk

Brugerene skal tilbydes mailserver, webmail mm. og senere skal der kunne udvikles en site med f.eks. booking, SMS-services, faglig knowhow, alm. informtion, rating, reklamer samt f.eks. chat/brevkassser og andre relevante services

Idet der foregår meget store forandringer indenfor netop sundhedssektoren og der i fremtiden (nu) vil blive brug for at alle ydere har en mailadresse ses der gode muligheder for at kunne tilbyde disse ydere forholdsvis enkle services som f.eks. i første omgang mailadresser der henfører til netop - ydelsen.

Jeg søger personer der kan implementere og være med til at udvikle projektet - deraf betegnelsen sparringspartner. Jeg vil primært kunne tilføre ideer og branchespecifik know-how samt projektledelse. Udgifter til annoncering, drift af server og indkøb af software er min del af indskudet i projektet. Derfor skal du/i ikke forvente at jeg betaler timeløn - din/jeers løn vil bestå i at jeg ikke er interesseret i på sigt at drive en webportal - og derfor vil give rigtig gode muligheder for at du/i på sigt 100% overtager en attraktiv specifik portal.

Potentialet er på kort sigt 500-1000 unikke brugere og senere måske op til 3500 der fortrinsvis vil oprette mail adresser a hensyn til kommunikation med offentlige myndigheder. Når de først er inde vil den endelige udvikling afhænge af vores beslutninger!

Alle kommentarer og inputs modtages!
Avatar billede triple-x Nybegynder
17. december 2004 - 23:57 #1
hvordan regner du med der kommer penge ind i det? er det kun annoncering, eller også bruger betaling for de ydelser du vil udbyde.
Avatar billede sparring Nybegynder
18. december 2004 - 00:01 #2
Yderne der opretter f.eks. mailadresser skal betale en årlig afgift - symbolsk ... 75,- til 200,- afhængig af hvad markedet kan bære.

På sigt vil annoncering være rigtig interessant da det er en meget specifik målgruppe.