Avatar billede bjawnie Nybegynder
17. december 2004 - 02:24 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Det rette kabel til Tv-Out?

Hi,

Jeg tænkte om der mon var nogen der kunne pejle mig i rette retning ang. et kabel til brug til TV-Out?

Jeg har dette grafik kort:
http://www.nvidia.com/page/fx_5600.html
billede:
http://www.a1-electronics.net/Res_Graphics_Cards/GeForce/2003/GeForceFX_5700_card.jpg

Cheers
bjawnie
Avatar billede bjawnie Nybegynder
17. december 2004 - 02:26 #1
Hi,

Hov forkert billede, prøver igen:
http://3dnews.ru/documents/6586/msi-fx5600-vtd128-front-b.jpg

Cheers
bjawnie
Avatar billede heeris Nybegynder
17. december 2004 - 04:18 #2
Det lader til at du skal bruge et S-Video kabel. Ku godt ha brugt et billede af dit kort fra den side hvor udgangene er, men dit kort er vist nok magen til mit, så det må være en S-Video udgang der ses i midten :)
Avatar billede heeris Nybegynder
17. december 2004 - 04:20 #3
Det fremgår ikke helt af dit spørgsmål hvor meget du ved om kabler mv. men har du nogle spørsmål svare jeg hjertens gerne på dem. Vil bare så nødig belære dig om noget du måske ved i forvejen.
Avatar billede bjawnie Nybegynder
17. december 2004 - 04:23 #4
Hi,

Tjah, jeg ved ikke det helt store, så hvis du har et link til noget ville det være fedt.

Cheers
bjawnie
Avatar billede nopsen Ekspert
17. december 2004 - 04:45 #5
Avatar billede nopsen Ekspert
17. december 2004 - 04:50 #6
hvis du fortæller hos en forhandler hvilket grafikkort du har, skal de nok finde det rette kabel, men du skal være opmærksom på om dit tv understøtter s-vhs, ellers skal du ha et composite kabel istedet.
Avatar billede heeris Nybegynder
17. december 2004 - 05:26 #7
(til nopsens kommentar, 04:50:30)->samt en omformer så du kan bruge composite stikket i kortets S-Video udgang.

/*
Men du bør nok gøre som nopsen skriver. Hvis du fortæller en IT forhandler hvilket kort du har, og hvilet fjersyn der skal bruges i forbindelse med, er han/hun langt bedre stilet til at hjælpe dig. Så laver du heller ikke fejlkøb
*/
Avatar billede john.doe Nybegynder
17. december 2004 - 08:17 #8
Køb et såkaldt dvd-kit.
det er et sæt med s-vhs kabel samt lyd kabel
og ikke mindst et scart stik så kittet kan bruges på alle tv med scart.
dette kit er set hos www.pccenteret.dk til 119,- for 5 meter. 129,- for 10 meter.