Avatar billede voirsous Nybegynder
17. december 2004 - 00:41 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Salg af side, maillist + og admin system

Hej,

jeg har en side som ikke har været opdateret i set stykke tid. Den er godt placeret i søgemaskinerne. Det er en konkurrence side.

Der er en maillist med cirka 600 tilknyttet som har sagt ja til at modtage en mail om ugen med konkurrencer.

Jeg har selv tjent lidt på det og vil anslå man kan tjene omkring 400 - 800 kr. om måneden (før skat), via de partner som er på tradedoubler.dk, partner-ads.com der har konkurrencer som de giver penge for folk tilmelder sig, via ens side.

Jeg har lidt tips og tricks til at tiltrække endnu flere. Desuden har jeg en aftale på plads med stor side som også vil følge med.

Det hele kan styres via admin systemet.

Siden har som sagt ikke været opdateret i cirka en månede. Med 3timers opdatering om dagen vil den kunne ligge på omkring 50 - 100 besøgende.

Hvem kunne være interesseret i at drive siden videre?
Hvad vil den være værd?
Hvor kan man sælge den?

Linket er:
www.ditnavn.ein.dk

Vh. Casper
Avatar billede ibka Novice
17. december 2004 - 01:11 #1
Jeg kunne godt tænke mig en lille snak, Mvh - sten@tdcadsl.dk
Avatar billede procept Nybegynder
17. december 2004 - 17:26 #2
Hej Casper. Jeg vil gerne drive siden videre.
Lad os sammen finde ud af betingelserne.
Skriv til mig 1web-at-1web.dk
Avatar billede voirsous Nybegynder
17. december 2004 - 18:59 #3
har sendt mail til beggge.
Avatar billede voirsous Nybegynder
28. december 2004 - 19:18 #4
Jeg har intet hørt videre så jeg lukker.
Avatar billede voirsous Nybegynder
28. december 2004 - 19:18 #5
.
Avatar billede leif Seniormester
28. december 2004 - 19:36 #6
Hvad skal du have for det ?

Er det ein.dk du sælger ?
Avatar billede voirsous Nybegynder
05. januar 2005 - 21:40 #7
Jeg sælger det hele - har simpelthen ikke tid til det. dvs. alle sider som ligger på ein.dk (en frisør side, subdomæne service og så denne konkurrence siden). Det vil også sige ein.dk domænet.

Vh. Casper
Avatar billede leif Seniormester
05. januar 2005 - 22:03 #8
Hvad havde du tænkt af pris ?
Avatar billede leif Seniormester
05. januar 2005 - 22:04 #9
Evt. kontakt mig på msn: lpj81(a)hotmail.com
Avatar billede voirsous Nybegynder
19. januar 2005 - 20:58 #10
Leif du har ikke svaret på mine mails, skal jeg betragte det som det ingen interesse har :)?
Avatar billede leif Seniormester
19. januar 2005 - 21:02 #11
Jeg har ikke fået en mail fra dig !