Avatar billede rene_graff Nybegynder
15. december 2004 - 17:01 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Design af hjemmeside

hej experter,

jeg vil gerne lave en hjemmeside der ligner denne:  http://www.templatemonster.com/ men jeg ved ikke hvordan man laver det sådan så menuen går ud i et med siden når man tryker på den her prøvet at tegne det her: http://www.rene-graff.dk/billed.GIF

det ses også på denne side, noget i den stil.

håber der er nogle der kan hjælpe.
Avatar billede kobe14 Nybegynder
15. december 2004 - 17:10 #1
Du har lavet 2 spørgsmål med det samme, ikke lovligt.

Og så tror jeg ikke at der er nogen der orker at lave et helt design for sølle 60 point.
Avatar billede doggy82 Praktikant
15. december 2004 - 17:21 #2
Hmm er der ekko her på e? ;D
Avatar billede nopsen Ekspert
15. december 2004 - 17:23 #3
nu har du 4 ens spørgsmål kørende og desuden skal du ha ryddet op her
http://www.eksperten.dk/list.phtml?spm_creator=rene_graff&status_1=on&status_2=on&status_3=on&status_4=on
du skal huske at lukke dine spørgsmål, ellers gider folk ikke hjælpe dig.
Avatar billede rene_graff Nybegynder
15. december 2004 - 18:08 #4
ja men jeg er rimelig ny her, jeg ved ikke hvordan man lukker dem?
Avatar billede stone Forsker
15. december 2004 - 18:25 #5
som ny burde du sættte dig ind i hvordan eksperten fungerer.... alt for mange spørgsmål er dubletter eller ikke acceptere svar som ligger på serveren, og laver spild plads.
Avatar billede rene_graff Nybegynder
15. december 2004 - 18:27 #6
undskyld
Avatar billede stone Forsker
15. december 2004 - 18:41 #7
du accepterer dig eget svar så er sp. lukket
Avatar billede rene_graff Nybegynder
15. december 2004 - 22:06 #8
har jeg gjort nu, er der så en der kan hjelpe mig?
Avatar billede nopsen Ekspert
15. december 2004 - 22:23 #9
ja slf, kan da ihvertfald prøve :)

jeg er ikke nogen html-haj, men vil tro at du skal bruge css (cascading stylesheets) til dette formål.
hvis jeg har forstået det ret, har du en hovedside (index.html) idet man klikker på et af linksene i menuen, vil du gerne ha at det derefter ser ud som på din tegning?

prøv at kigge på denne her:
http://www.html.dk/tutorials/css/
ellers er der en masse god hjælp derinde.

som sagt er jeg ikke nogen haj til det her, men måske du kan bruge noget af det indtil der kommer nogen andre på banen der ved lidt mere :)
Avatar billede rene_graff Nybegynder
15. december 2004 - 22:45 #10
ja det er lige nødaktigt det jeg mener Nopsen.
Avatar billede rene_graff Nybegynder
17. december 2004 - 18:41 #11
er der nogle experter der kan hjælpe mig? med at lave dette design til praktis, 200 point til den der kan give mig inspiration osv....
Avatar billede lazlowdk Nybegynder
18. december 2004 - 19:39 #12
hmm... hvad er der du gerne vil have... skal fanebladene (der hvor der står produkter osv..) gå i et med den side du er på.... altså aktive samme farve som siden og andre skal være en anden farve... det er da meget simpelt... hvsi du kan lave css... eller php... kan du en af delene?? for så er det meget nemt.-...
Avatar billede rene_graff Nybegynder
01. januar 2005 - 14:26 #13
lazlowdk> ja det er sådan noget jeg vil have, men er først i gang med at lære mig selv lidt php og css, så ved ikke hvordan man gør helt:(