Avatar billede stof Nybegynder
15. december 2004 - 14:16 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

grafisk fremstilling af volumen af et mp3 nummer

jeg søger en grafisk fremstilling af et mp3 nummer jeg har.

lige som på denne side: http://www.klassikerne.vmk.dk/dansktekst/musikvaerker/beethoven/b1grafisk.html

i hvilket program kan det gøres?
Avatar billede stone Forsker
15. december 2004 - 18:14 #1
du kunne bruge paintshop pro eller andet grafik program med "capture" funktion til at kopiere en grafisk fremvisning af musiknummeret fra media player
Avatar billede stof Nybegynder
15. december 2004 - 20:04 #2
man kan da ikke få en graf frem af et nummer i media player?
Avatar billede stone Forsker
15. december 2004 - 20:46 #3
hvis du har win xp har du en grafisk visning i media player
Avatar billede stof Nybegynder
16. december 2004 - 00:20 #4
prøv se på billedet.. det jeg ønkser er et billede med en y-akse med volumen.. og ud af x-aksen tiden..
Avatar billede stof Nybegynder
16. december 2004 - 13:40 #5
kan det virkelig passe at der ikke er nogen som kender et musik program hvor sådanne billeder laves ud fra nummeret?
Avatar billede stof Nybegynder
17. december 2004 - 21:39 #6
pis og lort.. har virkelig brug for det