Avatar billede triple-x Nybegynder
13. december 2004 - 16:57 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Hvorfor crasher min computer.

Hej eksperten

Er ved at være en smule træt af at nogle af de nyerer spil ikke kan kører, på min gode gmale maskine her. Det er nu anden gang jeg er kommet ud for at et spil crasher og min computer genstarter når jeg vil gå ind i et spil. Det er oplevet med Evil Genius og Rollercoaster Tycoon 3.

Jeg vil selv mene at alle mine drivere er up2date, og har ingen problemer med spil som NeverWinter Nights, Unreal Tournament 2004 osv. Min teori siger at det måske kan være at min CPU ikke Understøtter SSE, eller er jeg helt galt på den?

Min computer består af følgende:

CPU: AMD Thunderbird 1.2 ~ 1.3
RAM: 2x 256 Kingston SDRAM
MB: Soltek SL-75KAV
GFX: Geforce Ti 200

Hvad sker der for de nye spil? kræver de en slags nye processorer eller kan det være en driver som går galt?
Avatar billede _smoelf_ Nybegynder
13. december 2004 - 17:00 #1
Har du opdateret dine driver til dit grafikkort??
Avatar billede esmik_designs Nybegynder
13. december 2004 - 17:10 #2
Det var mig som stillede spørgsmålet, fik bare min ven her til at poste da jeg ikke var medlem. er medlem nu og kan svare på mine vegne.

Ja, har opdateret driverne. kører faktisk med Forceware 66.93 i think.
Avatar billede triple-x Nybegynder
12. januar 2005 - 09:57 #3
okay, vil lige bringe en update her :) esmik købte helt ny computer og det hjalp, derfor lukker jeg her.

Hvis du vil have point smølf så smid et svar, lukker i aften
Avatar billede _smoelf_ Nybegynder
12. januar 2005 - 22:53 #4
Det går nok ) behold du dem bare
Avatar billede triple-x Nybegynder
13. januar 2005 - 14:54 #5
hehe har nok ;)