Avatar billede Slettet bruger
11. december 2004 - 12:08 Der er 15 kommentarer og
1 løsning

Anmeld misbrug virker ikke

Hvorfor virker det ikke?
Avatar billede arlet Juniormester
11. december 2004 - 12:09 #1
Det gør det også. Du kommer ud til intranet, men anmeldelserne går igennem
Avatar billede janpo Nybegynder
11. december 2004 - 12:12 #2
Der er alt for meget der ikke virker.
Generelt er folk ligeglade eller også kan de ikke finde ud af at lave det.
Det er i det hele taget et spørgsmål om det ville være hensigtsmæssigt om alt virkede. Hvad skulle vi så lave ?

Jeg synes det her svar er ligeså præcist som dit spørgsmål §:-)
Avatar billede Slettet bruger
11. december 2004 - 12:52 #3
1. Hvad F***** betyder f.eks. Referencer:Referenceid Brugernavn Reference

2. Når jeg kommer ud på det som så flot kaldes extranettet ser man det her Referencer id Tekst Brugernavn Status Point Oprettet Aktivitet (igen) Er det bare min browser den er gal med, eller giver det ingen mening?

3. Når jeg klikker på Anmeldelser derude (http://www.eksperten.dk/support/?action=reports) får jeg at vide at "Der er ingen resultater der passer til din forespørgsel" Øh jo, det gør der da forhåbentlig når jeg nu lige har anmeldt en?

Jeg husker en gang da det virkede, og det var uden alt det fesne extranet-gejl...
Avatar billede freehelp Praktikant
11. december 2004 - 14:33 #4
Jeg havde samme problem el_barto.

De går fint gennem som tidligere

http://www.eksperten.dk/spm/569470
Avatar billede kenp Novice
11. december 2004 - 17:36 #5
3 -> det du ser der er anmeldelser på dig selv :)
Avatar billede Slettet bruger
11. december 2004 - 17:50 #6
Hvor ser jeg så status på dem jeg har anmeldt?
Avatar billede freehelp Praktikant
11. december 2004 - 17:52 #7
Info>coadmin info
Avatar billede kenp Novice
11. december 2004 - 17:53 #8
freehelp og el barto -> i kan ikke se status på dem som i har anmeldt!
Avatar billede Slettet bruger
11. december 2004 - 17:57 #9
Det er jo for ånssvagt...jeg tror bare jeg dropper at gå ind i de sager fremover, så må Jacob (admin) selv rode med problemerne fremover.
Avatar billede freehelp Praktikant
11. december 2004 - 17:59 #10
hmm kunne man tidligere! Skod sitet!
Avatar billede exp Juniormester
12. december 2004 - 21:18 #11
el_barto >>
Jacob er ikke admin længere

freehelp >>
"Skod sitet"? Hvorfor?
Avatar billede Slettet bruger
12. december 2004 - 22:36 #12
Hvem er så "admin" eller udvikler eller hvad man kalder den nød der har lavet det "intranet"?
Avatar billede exp Juniormester
12. december 2004 - 22:47 #13
Jacob har lavet "Supporten", men der er pr. 1/11 kommet helt nyt team på eksperten, så Jacob er nu blot konsulent på udviklingen
Avatar billede Slettet bruger
12. december 2004 - 22:53 #14
Jeg synes de skulle hyre nogle folk der ved hvad de laver, og så lave tingene færdige før de søsættes. Det der trial and error er noget hø.
Avatar billede freehelp Praktikant
13. december 2004 - 08:22 #15
freehelp >>
"Skod sitet"? Hvorfor?
-------

fordi jeg synes mange ting efterhånden halter, og der er en del mangler efter min mening ved du nok..og det gider jeg ikke bruge energi på at diskutere igen her, for det fører jo ingen steder.
Avatar billede Slettet bruger
11. januar 2005 - 11:55 #16
nåh, lukketid. Det hjælper alligevel ikke at brokke sig, tingene står i stampe.