Avatar billede sessa Nybegynder
10. december 2004 - 18:19 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Følge med i spørgsmål

I FAQ'en står der, at man for at følge med i et spørgsmål uden at kommentere det skal sætte flueben i "e-mail" og klikke "udfør".
De to felter har jeg aldrig set, men derimod er der et felt "Abonner", hvor fluebenet altid er sat.
Man skulle tro, at det betød "abonner på spørgsmålet", men jeg får kun e-mails, hvis jeg har skrevet en kommentar...
Hvordan gør jeg?
Avatar billede norbert Nybegynder
10. december 2004 - 18:22 #1
Hvis der er et spørgsmål, du godt vil følge med i, uden at kommentere, trykker du bare på send, uden at kommentere noget. Så vil du få post, uanset om du vil kommentere, eller er med i spørgsmålet.
Norbert
NB: Spørgsmål om E er gratis, så tag du bare dine point retur. :-)
Avatar billede bufferzone Praktikant
10. december 2004 - 18:22 #2
hvis jeg forstår dit spørgsmål korrekt, så "svare" du på spørgsmåled uden at skrive noget. Det vil resultere i at du får mail når der sker noget i spørgsmålet, men du vil ikke figurere i spørgsmålet.

Spørgsmål om eksperten er gratis, svar selv og accepter dit eget svar
Avatar billede sessa Nybegynder
10. december 2004 - 18:29 #3
Jeg troede, at hvis jeg trykkede "send", så ville der komme til at stå en "tom" kommentar fra mig, og det ville se lidt dumt ud...
Men, okay, jeg kunne selvfølgelig bare ha' prøvet en enkelt gang for at se, hvad der skete.
Tak skal I ha', begge to, jeg hiver pointene til mig igen.
Avatar billede norbert Nybegynder
10. december 2004 - 18:31 #4
Velbekomme - og go' weekend :-)
Avatar billede exp Juniormester
12. december 2004 - 20:37 #5
Så er expFAq'en også lige opdateret ;-)
http://expfaq.1go.dk/?id=72#lytte_med