Avatar billede chrillemat Nybegynder
10. december 2004 - 16:44 Der er 13 kommentarer

Downloade Delphi?

Er der nogen der ved hvor man kan downloade en trial af delphi?
Avatar billede philip1804 Nybegynder
10. december 2004 - 16:47 #1
Avatar billede webgon Nybegynder
10. december 2004 - 16:47 #2
Det kan du blandt andre her: http://www.pcconnet.com/projgenie/files/ProjGenieIIsetup.exe

Men prøv at søge på google (http://www.google.dk/search?hl=da&q=download+delphi+trial&meta=) så kan du finde den du har brug for :-)

/webgon
Avatar billede webgon Nybegynder
10. december 2004 - 16:48 #3
Hov, vi fik vidst sendt vores svar samtidigt :) hehe
Avatar billede chrillemat Nybegynder
10. december 2004 - 16:48 #4
Men hvad er det der Arcitect trial?
Avatar billede philip1804 Nybegynder
10. december 2004 - 16:48 #5
Jeg vil anbefale mit link, da det er det er borland der udvikler delphi!

/PBT
Avatar billede chrillemat Nybegynder
10. december 2004 - 16:49 #6
Hvorfor PBT???
Avatar billede philip1804 Nybegynder
10. december 2004 - 16:49 #7
Arcitect er den "store udgave"

/PBT
Avatar billede chrillemat Nybegynder
10. december 2004 - 16:50 #8
hvad er bedst til en nybegynder?
Avatar billede philip1804 Nybegynder
10. december 2004 - 16:50 #9
chrillemat -> Ellers kan man ikke være sikker på at det ikke en et eller andet hacks man får fat i!

webgon -> nej, jeg var 31 sec før dig :P
Avatar billede chrillemat Nybegynder
10. december 2004 - 16:52 #10
men hvad er bedst til nybegyndere??
Avatar billede philip1804 Nybegynder
10. december 2004 - 16:53 #11
De er alle sammen gode! - jeg startede selv med arcitect!

/PBT = Philip B Thomsen! :P
Avatar billede webgon Nybegynder
11. december 2004 - 00:08 #12
PBT > Jaja.. men da jeg gik i gang med at skrive var der endnu ingen der havde postet et svar. Først da jeg trykkede send og siden blev opdateret så jeg du havde svaret :-) Jeg kan endda forsikre dig om at det ikke er 'et eller andet hacks man får fat i' ved at bruge mit link.

chrillemat > Jeg ved ikke hvad jeg ville vælge, men som jeg før skrev, prøv selv at se lidt rundt omkring på Google eller andre søgemaskiner.
Avatar billede roz Nybegynder
15. december 2004 - 17:45 #13
Tja hvis det bare er Delphi du vil programmere i er det ligemeget hvad du vælger da alle versionerne (Peronal, Pro, Enterprise, Architecht) har det grundlæggende med.
Men hvis du så vælger at fortsætte længere en trial perioden men stadig ikke ved hvor længe du vil blvie ved skal du have fat i Personal udgaven som er gratis. Den har kunne hentes på borland.com en de har desværre fjernet det igen.
Delphi Personal kan dog sagtens findes andre steder (Internettet, PC Blade, P2P programmer).
Hvis du så gerne vil bruge databaser med Delphi skal du have fat i ENterprise eller lignende da de er de eneste over version 5 hvor database komponenter medfølger (Version 1, 2, 3, 4 er det med ligemeget hvilken udgave du bruger da database delen er med i alle).