Avatar billede freehelp Praktikant
09. december 2004 - 15:14 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

Den nye anmeld funktion

Er jeg den eneste der ikke fatter den nye feature

Når man trykker anmeld, kommer med til Intranet?
Avatar billede snowball Novice
09. december 2004 - 15:18 #1
Det synes Jacob åbenbart det skulle hedde. Der er intet forkert i at I kommer derind.
Avatar billede freehelp Praktikant
09. december 2004 - 15:19 #2
Det vil sige når jeg smider en anmeldelse går den gennem som normalt, og kan du evt se den?
Avatar billede snowball Novice
09. december 2004 - 15:22 #3
Yeps. Anmeldelsen bliver registreret og vi kan se hvad I skriver i anmeldelsen. Dog skal vi nogle gange gætte os lidt frem til hvilket spørgsmål anmeldelsen drejer sig om (med mindre I selv skriver det) eftersom Jacob af forskellige årsager kun har implementeret systemet halvt, så der er nogle informationer vi umiddelbart mangler ;)
Avatar billede freehelp Praktikant
09. december 2004 - 15:24 #4
ja, sådan kan det gå :-)

Tak for info
Avatar billede Slettet bruger
09. december 2004 - 15:44 #5
Hvor er linket til den anmeld funktion ?
Avatar billede snowball Novice
09. december 2004 - 15:48 #6
phatlasse: Der hvor det altid har været - "Anmeld misbrug" i "Funktioner" boksen ;)
Avatar billede Slettet bruger
09. december 2004 - 15:50 #7
nååå - fuck, jeg er stiv. :-)
Der er nemlig et link i "reglerne" - men det virker ikke
Avatar billede hcma Novice
09. december 2004 - 16:08 #8
d.v.s. at vi kun behøver at skrive det een gang og ikke "normalt" samt via intranet ?
Avatar billede snowball Novice
09. december 2004 - 16:14 #9
catbody: Tror ikke jeg helt forstår hvad du mener!?
Avatar billede hcma Novice
09. december 2004 - 16:21 #10
eks.:  anmeld -> bliver directed til side hvor man kan skrive Misbrugernavn samt begrundelse og efterfølgende trykker på Send  (=det jeg mener med "normalt")
Når man så har trykket Send ryger man over på en ny side med ID-nr. (Intranet) hvor man også får mulighed for at skrive.
Ved evt. anmeldelse hvor skal jeg så skrive: hvem, spørgsmålshenvisning samt begrundelse ?
Avatar billede freehelp Praktikant
09. december 2004 - 16:38 #11
http://www.eksperten.dk/spm/569311

Snowball, gider du ikke kommentere inden denne bruger kammer mere over end han allerede er, om ikke andet så luk tråden
Avatar billede freehelp Praktikant
10. december 2004 - 08:26 #12
Snowball, jeg kan kun anbefale dig du kigger på den tråd jeg linker til, for det er sgu løbet helt af sporet.

Denne gang er brugeren og ikke tråden anmeldt :-)

Tak for feedback omkring mit topic omkring "Den nye anmeld funktion"
Avatar billede snowball Novice
10. december 2004 - 08:50 #13
freehelp: Har lige brugt tid på at læse det hele, men en anden CoAdmin har reageret inden jeg fik læst det hele færdig. Spørgsmålet er nu blevet lukket for yderligere detbat.
Avatar billede freehelp Praktikant
10. december 2004 - 09:25 #14
Super :-)

God jul til alle