Avatar billede firas Nybegynder
09. december 2004 - 12:42 Der er 4 kommentarer og
2 løsninger

hvad kan jeg gøre for at Google kan finde min side?

jeg skal starte et nyt job, hvor jeg bl.a. skal få deres hjemmeside højere op på hitlisten hos især Google, når man skriver forskellige søgeord. I øjeblikket står der følgende i deres index-side - (jeg har udeladt firmanavnet):
<meta name='description' content='xxxxx skadedyrsbekæmpelse Undgå skadedyr med skadedyrsfirmaet xxxxx'>
<meta name="Identifier-URL" content="http://www.xxxxx.dk">
<meta name='keywords' content=' skadedyr, rotte, mus, due, bekæmpelse, service, xxxxxx '>
<meta name="robots" content="index,follow">
<title>xxxxx skadedyrsbekæmpelse Undgå skadedyr med skadedyrsfirmaet xxxxx</title>

Jeg kan selvfølgelig skrive nogle flere keywords, men er der andet, jeg kan gøre? Som det fremgår er det et firma, der sælger bekæmpelsesmidler til rotter og andet utøj og de har konsulenter, der kører rundt i landet og fjerner f.eks hvepseboer.
Avatar billede le_bon Nybegynder
09. december 2004 - 12:46 #1
Tjek alle de artikler Bufferzone har skrevet om emnet: http://www.eksperten.dk/artikler/ (søg på artilker skrevet af bufferzone)

c",)
Avatar billede peet-49 Novice
09. december 2004 - 12:47 #2
Avatar billede majsmarken Nybegynder
09. december 2004 - 12:49 #3
Avatar billede majsmarken Nybegynder
09. december 2004 - 12:49 #4
Æv - <le_bon> kom først...
Avatar billede firas Nybegynder
10. december 2004 - 10:33 #5
takker for svarene
Avatar billede peet-49 Novice
10. december 2004 - 10:33 #6
Selv tak