Avatar billede gerlach-jensen Nybegynder
09. december 2004 - 04:57 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Accenture - hjælp mig med en email

Jeg har forsøgt at finde en email til Accenture(der overtog administrationen for løn i københavns kommune sidste år)
Avatar billede hojben Novice
09. december 2004 - 06:25 #1
og manden fortsætter ;O)

Er der nogen der kan hjælpe mig med en mail til firmaet? Jeg mener at det ligger i indre by (København) Men det er åbenbart meget hemmeligt..

Accenture er i øvrigt det firma som har en del problemer med at udbetale løn etc til kommunalt ansatte etc.
Avatar billede 2c Nybegynder
09. december 2004 - 08:24 #2
Avatar billede gerlach-jensen Nybegynder
09. december 2004 - 16:17 #4
Nej desværre de skal bo i Valby.. Min gamle arbejdsgiver skrev i en mail til mig:

"Jeg har d.d. mailet til Accenture og bedt dem bla bla bla...."

Nu ber jeg så min gamle arbejdsgiver om en mail til dem og her er svaret:

"De bor i Valby, nej jeg har ikke nogen mail.adr."

Kan man være mere hemmelig?? *GG*
Avatar billede kox Nybegynder
09. december 2004 - 16:41 #5
jeg er kommet ret meget rundt i københavn de sidste 3 år og der er jeg sikker på at jeg ikke er stødt på accenture i valby. ombendt er deres adresse på lautrupsgade ret ny, og jeg er altså ret (99,9999%) sikker på at det er dem jeg har linket til du søger. prøv da at ringe til dem og høre
Avatar billede 2c Nybegynder
11. december 2004 - 18:13 #6
Som kox siger. Det er højst sandsynligt at det er dem vi har linket til. De er vist ikke så populære for tiden, ifølge denne artikel :)

http://www.computerworld.dk/default.asp?Mode=2&ArticleID=26354
Avatar billede hojben Novice
11. december 2004 - 18:23 #7
De bor i Valby på Rumtoppen.. Men ingen må få deres email... De er totalt skumle!
Har fået telefonnummer på dem og skal ind og snakke med dem på mandag :)
Avatar billede gerlach-jensen Nybegynder
15. december 2004 - 08:19 #8
Og det var krumtappen 4 i valby de boede *g*

takker for indsatsen - lukker :)