Avatar billede freehelp Praktikant
08. december 2004 - 13:47 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Manglende mails - nedetid o.s.v o.s.v.

Er jeg den eneste der efterhånden har totalt mange små problemer med eksperten!?

Enten modtager jeg ikke mail relateret fra de tråde jeg deltager i, så jeg kan følge med, eller også får jeg dobbelt eller 8 dobbelt mails fra trådene.

Det samme med nedetiden på eksperten. Det er efterhånden flere gange dagligt eksperten er nede og oppe og så nede. Det er ved at være frustrerende, og utroligt der ikke kommer en kommentar fra chefen/erne

Er der omstrukturering på serverne, eller hvad pokker sker der.

Førhen kunne man altid læse hvad der skete via e-nyt - men den feature er da mildest talt intet til overhovedet!

Har I coer hørt jungletrommer sige noget - eller skal vi bare forvente nada reaktion fra øverste punkt på IDG som sædvanligt
Avatar billede Kengun Praktikant
08. december 2004 - 13:50 #1
slig jeg ser det så var det intet smart skaktræk at sælge E til IDG :-/
Avatar billede freehelp Praktikant
08. december 2004 - 13:56 #2
Ja, fik heller ikke mail da du kommenterede :)

Ligemeget hvem der står bag skal E virke optimalt
Avatar billede snowball Novice
08. december 2004 - 14:01 #3
Som rygterne længe har sagt, så er Ekspertens skaber (Jacob) ikke længere direkte tilknyttet Eksperten. Den daglige drift er pt. ved at blive overdraget til IDGs eksisterende web afdeling, men de har også f.eks. pcworld.dk og computerworld.dk at tage sig af. Eksperten har derfor pt. ikke den største prioritet, og desuden skal folkene også først til at sætte sig ind i hvordan Eksperten er opbygget og fungerer.

IDG er klar over at der er nogle problemer med Eksperten, for vi har også klaget internt. Det hele skulle dog gerne blive bedre i starten af det nye år, hvor IDGs folk forventer at have mere styr på Eksperten.

En af Jacobs sidste store opgaver var at indføre et nyt CoAdmin system. Dette er dog tilsyneladende sket mere eller mindre på hans eget initiativ og uden at informere hverken IDG eller CoAdmins. Dette har på CoAdmin siden resulteret i ret dårlige arbejdsbetingelser som forhåbentlig bliver løst alt for længe. Jeg tror dog ikke umiddelbart at det er en af årsagerne til at Eksperten generelt kører dårligt lige for tiden.

Mht. problemer med mail, så har jeg dog ikke personligt oplevet problemet.
Avatar billede freehelp Praktikant
14. december 2004 - 11:09 #4
Tak for info