Avatar billede deejay_m Nybegynder
15. marts 2001 - 08:55 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

3ds max 2,0 : eksport af skins

hej jeg er ved at lave en mod til q2 og har nogle fede *.max filler men jeg ved ikke hvordan jeg eksportere mine skins til *.pcx

Hvordan gør jeg ( Skal jeg bruge en plugin for at gører det )

DeeJay_M
Avatar billede deejay_m Nybegynder
20. marts 2001 - 11:19 #1
Hmmm... der er åbenbart ingender kan svarer på dette va

DeeJay_M
Avatar billede deejay_m Nybegynder
21. marts 2001 - 08:55 #2
OK vis der så er nogen som kan finne en Konverter der laver *.max om til *.asc

vis der er en der kan det så gir jeg de 15 point til ham

DeeJay_M
Avatar billede deejay_m Nybegynder
21. marts 2001 - 09:02 #3
jamen så hjelp mig dog
Avatar billede deejay_m Nybegynder
22. marts 2001 - 08:28 #4
det er sku da for meget
Avatar billede deejay_m Nybegynder
22. marts 2001 - 08:57 #5
Hmmmm... er det barer mig eller er alle her barer skide dumme

det kan sku da ikke passe at der ikke er en der kan svare på mit spørsmål
Avatar billede deejay_m Nybegynder
23. april 2001 - 11:48 #6
jammen så hjelp mig dog
Avatar billede deejay_m Nybegynder
07. maj 2001 - 09:06 #7
ok det er lan tid siden dette spørgesmål blev oprattet jeg havede helt glemt det men jeg så lige at jeg havede 15 point ude ikke så smart vis der nu sad en og havede et sver MEN! det er der ikke kan jeg se er der overhovedet ingen der kan hjelpe mig med dette spørgsmål?
Avatar billede deejay_m Nybegynder
07. maj 2001 - 09:11 #8
jeg prøver igen er der ikke barer en der gider lave et indlæg i mit spørgsmål hva
Avatar billede h-henneberg Nybegynder
14. maj 2001 - 11:11 #9
bold men din fjhfæ.kgfodsfhm big momma
Avatar billede deejay_m Nybegynder
14. maj 2001 - 11:14 #10
*G* og det betyder
Avatar billede deejay_m Nybegynder
14. maj 2001 - 11:16 #11
jeg gfir mig selv mine point nu ok