Avatar billede the_stoner_forever Nybegynder
07. december 2004 - 17:58 Der er 15 kommentarer og
1 løsning

hjælp til eksperten

haii jeg har for ikke så lang tid siden oprettet mig her på eksperten og ville så lige høre hvad må man egentlig stille spørgsmål om????

på forhånd tak!!!
Avatar billede retaxes Nybegynder
07. december 2004 - 18:05 #1
Stort set alt kan du spørge om, sørg blot for at stille spm. den rigtige kategori, så er du næsten sikker på at få det rigtige svar ;o)
Avatar billede vejmand Juniormester
07. december 2004 - 18:05 #2
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
07. december 2004 - 18:06 #3
det står i reglerne, når du opretter..O)
ellers > http://www.ebruger.dk/faq/
Avatar billede the_stoner_forever Nybegynder
07. december 2004 - 18:08 #4
det jeg tænkte på var!

jeg har downloaded et program men det virker ikke må man godt stille den form for spørgsmål?????
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
07. december 2004 - 18:33 #5
hvor har du downloadet det hænde, og hvad virker ikke..?
Avatar billede the_stoner_forever Nybegynder
07. december 2004 - 19:01 #6
arh det kan jeg ikke lige huske men det er en program der hedder multisim som jeg skal bruge til skolen
Avatar billede popsy Novice
07. december 2004 - 19:05 #7
Det må jo være demoen du har hentet så. Der er links til manualen her: http://www.electronicsworkbench.com/html/edusup0c.html
Avatar billede the_stoner_forever Nybegynder
07. december 2004 - 19:09 #8
nej det hedder multisim men jeg mangler en release code men det er det jeg ikke helt ved om jeg må oprette spørgsmål om
Avatar billede dmcn Praktikant
07. december 2004 - 19:11 #9
Du siger altså, at du mangler hjælp til at bryde loven - og det siger du på et offentligt forum, hvor du på ingen måde er anonym? Er det nu også smart? :)
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
07. december 2004 - 19:12 #10
sandheden er ilde høre..lol
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
07. december 2004 - 19:12 #11
høre = hørt..O)
Avatar billede the_stoner_forever Nybegynder
07. december 2004 - 19:18 #12
jamen jeg spørger bare om man må hvis man må er der så ikke en der kan hjælpe???
Avatar billede popsy Novice
07. december 2004 - 19:22 #13
Men det må man ikke :)

Du bør være klar over at politiet også kan læse hvad der foregår på eksperten, og faktisk har ret til at få din ip udleveret.......
Avatar billede the_stoner_forever Nybegynder
07. december 2004 - 19:24 #14
okay men tak for hjælpen så
Avatar billede popsy Novice
07. december 2004 - 19:26 #15
Læg selv et svar, og accepter det efterfølgende, så spørgsmålet er lukket :)
Avatar billede the_stoner_forever Nybegynder
07. december 2004 - 19:29 #16
svar