Avatar billede gregersen85 Nybegynder
07. december 2004 - 15:12 Der er 1 kommentar og
1 løsning

USB 2.0 PCI Card

Jeg har en ældre computer stående, hvor jeg har købt et USB 2.0 PCI Card til af mærket Jensen Scandinavia, og det er ikke et problem som sådan...

Jeg har installeret Windows XP med SP2, og den kan sagtens finde kortet og installere driver dertil.. Men så snart jeg fx sætter min Mp3-afspiller til sker der overhovedet intet :(

Jeg har prøvet at sætte kortet i en anden computer, hvor der ingen problemer er.. Der registrerer den Mp3-afspilleren så snart den er sat i en af portene!

Hvordan kan det være, at Windows slet ikke reagerer på, at der bliver sat noget i USB-porten, når kortet sidder i den lidt ældre computer??
Avatar billede qvistgaard Nybegynder
23. oktober 2008 - 11:09 #1
Prøv en anden USB port... Jeg har selv opdaget noget lignende tilbage engang i tidernes morgen
Avatar billede gregersen85 Nybegynder
23. oktober 2008 - 11:10 #2
Tak for svaret.. Det var lige det jeg søgte :)